Hop til indhold

Stella - Horsens/Middelfart

Featured Replies

Skrevet

Jeg har besøgt Stella i Middelfart, og det var virkelig et skønt besøg. Hun er anmeldt før men synes lige hun fortjener en frisk anmeldelse. Tror mest hun holder til i Horsens, men kommer også lidt rundt i landet 

Stella er en frisk pige på 35, virkelig pæn og slank, hendes billeder passer og man bliver ikke skuffet. Hun er serviceminded og er rigtig rar at være sammen med. Jeg havde bestilt 45 minutter med lidt af det hele, og det skal jeg love for jeg fik. Stella kysser rigtig dejligt og med tunge, virkelig lækker GFE. Blowjob var også godt og varieret. Sexdelen var ualmindelig fantastisk, hun kan virkelig få en til at blive tændt. Jeg kneppede hende i alle mulige stillinger, og hun er dejlig nem at flytte rundt på og så er hun smidig i alle tænkelige stillinger. Særligt doggy var fantastisk med Stella, da man har udsigt til hendes smalle talje og hendes dejlig røv, som har en tilpas størrelse, hverken for stor eller for lille. Hun kan virkelig tage fra og man kan sagten give den gas når man knepper hende, og så virker det til at hun også nyder det. Jeg sluttede af med at komme dybt oppe i hende, super dejlig afslutning. Nu lyder det hele jo så positivt og det var det også. Skal også lige siges at vi havde en rigtig god kemi sammen, hvilket nok også var med til at gøre oplevelsen så fantastisk.

Jeg mødte hende på Motel i Middelfart, og det var ganske fint for mig. Okay diskret og okay værelse hvor der selvfølgelig var mulighed for bad før og efter. Hele mødet forgik helt naturligt og stille og roligt. Der var fuld opmærksomhed og engagement fra Stellas side under hele besøget. Så alt i alt et super fedt besøg hos Stella. Så jeg vil give Stella min største anbefaling.

Link til Stellas annonce:

https://annoncelight.dk/showad/376000

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.