Hop til indhold

Recommended Posts

Hej alle,

har besøgt Baby Yana (https://nympho.dk/n14739/4505/baby-yana/)

vi skrev frem og tilbage. Jeg blev lovet PSE, deepthroat og facefuck for 1300 og tænkte “det er næsten for godt til at være sandt”). Det var det så også. Jeg ankommer til hendes sted på det aftaltetidspunkt og hun bliver ved med at skrive “please, wait 5 minutes”. Anyway. Kommer ind og får hilst. Hun lugter af røg men fair nok. Vi får tøjet af og hun kigger med det samme på min pik og siger “too Big”. Anyway, får et fuldstændig almindeligt blowjob. Prøver at tage lidt fat men får et “no!”. Spørger “but What about Pse or facefucking?”. Hun svarer “NO!”. Herefter tænker jeg “nå, lad os få det overstået”. Knepper hende suuuuper sløvt og langsomt da hun siger at den er for stor. Jeg kommer og tager mit tøj på og går. Det skulle have været 45 min og 2 x udløsning, men var der nok i Max 20-25 min.

Kan IKKE anbefales.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er ikke noget værre en GP'er der lover alt muligt i chatten og så passer det slet ikke når man mødes. Stakkels dig! lyder som en nederen kælling.
Men nogle gange tror jeg også det er en ligeglad pimp der skriver på deres vegne der bare lover alt muligt der så ikke er noget pigen faktisk gør. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
kbhs1993 skrev, for 26 minutter siden:

hun kigger med det samme på min pik og siger “too Big”

Det har jeg også tit fået at vide. Det undrer mig en pro pige kan sige det. Jeg kan forstå en real life pige, der ikke har fået pik længe, siger den er stor. Men en pro pige - der tror jeg bare de siger det fordi det ikke lige gider levere servicen.

Var hun så meget stram da du fik lov at komme inden for?

Del dette indlæg

Link til indlæg
kbhs1993 skrev, for 2 timer siden:

Hej alle,

har besøgt Baby Yana (https://nympho.dk/n14739/4505/baby-yana/)

vi skrev frem og tilbage. Jeg blev lovet PSE, deepthroat og facefuck for 1300 og tænkte “det er næsten for godt til at være sandt”). Det var det så også. Jeg ankommer til hendes sted på det aftaltetidspunkt og hun bliver ved med at skrive “please, wait 5 minutes”. Anyway. Kommer ind og får hilst. Hun lugter af røg men fair nok. Vi får tøjet af og hun kigger med det samme på min pik og siger “too Big”. Anyway, får et fuldstændig almindeligt blowjob. Prøver at tage lidt fat men får et “no!”. Spørger “but What about Pse or facefucking?”. Hun svarer “NO!”. Herefter tænker jeg “nå, lad os få det overstået”. Knepper hende suuuuper sløvt og langsomt da hun siger at den er for stor. Jeg kommer og tager mit tøj på og går. Det skulle have været 45 min og 2 x udløsning, men var der nok i Max 20-25 min.

Kan IKKE anbefales.

Holdt billederne så? Eller var det måske 10 år og 30 kilo siden?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Joey Joe Joe skrev, for 2 timer siden:

Det har jeg også tit fået at vide. Det undrer mig en pro pige kan sige det. Jeg kan forstå en real life pige, der ikke har fået pik længe, siger den er stor. Men en pro pige - der tror jeg bare de siger det fordi det ikke lige gider levere servicen.

Var hun så meget stram da du fik lov at komme inden for?

Slet ikke!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jonze skrev, for 11 minutter siden:

Holdt billederne så? Eller var det måske 10 år og 30 kilo siden?

Billederne holdt - alt andet var bare noget møg!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...