Hop til indhold

God Thai Massage (Vanløse)

Featured Replies

Skrevet

Hej I forummet

https://god-thai-massage.business.site/

Dette indlæg er ikke for at omtale dem negativt, i nogen forbindelse. Der har altid været en god service og response af sms/opkald. Det er mere en afklaring om hvad der kan være sket.

Sidder med en kammerat, som her forleden havde booked en time hos dem, men så efterfølgende at han havde dobbelt booked sig, pga et eksternt møde i byen.

Han kontakter dem igen, inden for maks. 10 minutter pr. sms og forklare af han må annullere tiden og vil kontakte dem senere eller en anden dag. Det blev bekræftet med et "okay".

Ja, han er et fjols, men det blev annulleret i god tid.

Men 1 time til 1½, kom der en sms, hvor i der stod: "du har lyvet for mig" ??? Hvad skal det betyde, spurgte han uforstående. Jeg læste sms koorespodancen igennem og kunne ikke finde en berettigelse til denne sms til ham.

Han skrev efterfølgende tilbage lidt forbavset: "hvad ?", men ingen svar

Senere: "er det ikke et forkert nummer der er blevet skrevet til ?", ingen svar

Senere igen: " Hej,  har dobbelt booked mig og annulleret det kort tid efter. Men jeg har ikke lønget for dig". stadigvæk ingen svar.

Prøvede dagen efter, at booke en tid, men stadigvæk ingen svar.

Hvad kan der været sket i denne forbindelse ?

Har sagt til han, at der er andre kvindelige thai massører som gerne vil tjende lidt.

Skrevet

En del Thai massage steder har store problemer med folk der booker tid og aflyser og endnu værre, booker tid og ikke kommer. Har det fra tætteste hånd og set og hørt mange steder fra. Lidt trist, kan måske være der der er sket hos din kammerat at de troede det blot var endnu en af den slags, eller den pige som skulle have kunden ikke havde fået at vide han ikke kom

Skrevet
  • Author

Ja det kan måske tænkes. Han kan være et fjols og har lidt autisme, men overholder sq sine tider og aftaler.

Men det mærkelige, som jeg kan se ud fra deres koorespodance, at 1 time for den afmeldt tid, kom den besked om at han havde løgnet for hende. Til trods for at han havde annulleret den aftalte tid for lidt over en time siden.

Hvad der er sket .. ved jeg ikke og tror aldrig der kommer svar på. De svare ikke tilbage på henvendelse.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.