Hop til indhold
Jorah

Sabrina Delux

Recommended Posts

Jeg har besøgt Sabrina i Aalborg(hun er i Hobro lige nu), og det var en rigtig god oplevelse.

Sabrina ser præcis ud som på billederne. Hun er utrolig smuk, og hun har nogle noget nær perfekte bryster. Hun ser meget feminin ud, og jeg vil mene, at man er nødt til at kigge mellem benene på hende for at se, at hun ikke er født kvinde. Det er præcist det, jeg går efter ved en trans.

Når det er sagt, så er der dog et par minusser. For det første er der ikke meget mellem hendes ben. Det gør ikke noget for mig, da jeg gerne vil være aktiv, men ønsker man at være passiv, så er det nok ikke lige hende, man skal besøge(billederne, der viser en pik, er ikke af hende). Jeg lagde dog mærke til, at hun havde en stor strap-on;). For det andet har hun en ret dyb stemme. Det er lidt et turn-off for mig, men heldigvis sagde hun ikke så meget. Hendes engelsk er også nærmest ikke-eksisterende. For at kommunikere godt med hende skal man kunne tale spansk eller benytte en oversættelses-app.

For mig er Sabrina bestemt et besøg værd.

https://annoncelight.dk/showad/386644

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...