Hop til indhold
MrPilot

Sugarmus1, Gentofte

Recommended Posts

Hmmm, efter at have aftalt møde spurgte jeg hvordan vi afregnede, og så ville hun pludselig have 500 på mobilepay - bare for at sikre sig, at jeg var reel. Jeg svarede, at så skulle det være til et registreret telefonnummer, så jeg vidste, at hun var reel...(hun får mit navn, jeg får hendes navn...fair, ikke?)

Så begynder hun pludselig at beskylde mig for at lyve, og er begyndt at ignorere mig. Jeg foreslog ellers, at hun kunne ringe til mig, men det har hun så ikke gjort :lol:

Redigeret af MrPilot
stavefelj

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pikken 69 skrev, for 38 minutter siden:

Tror desværre du får en lang næse. Har omtalt hende før hvis du gad lede under navnet,dog var hun i Aarhus på det tidspunkt jeg skrev om hende. 10.000 blot for møde.Good luck.;)

Tjah, nu ser vi.

Aftalte 2000 for et møde. Og det er i alle tilfælde en pige, da jeg snakkede med hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrPilot skrev, for 22 timer siden:

Tjah, nu ser vi.

Aftalte 2000 for et møde. Og det er i alle tilfælde en pige, da jeg snakkede med hende.

Super - godt
Jeg håber, det bliver godt for begge ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrPilot skrev, den 8.11.2023 at 14:31:

Tjah, nu ser vi.

Aftalte 2000 for et møde. Og det er i alle tilfælde en pige, da jeg snakkede med hende.

Hvordan gik det så? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tjah, jeg blev forhindret da jeg syntes det var mest fair jeg lige blev testet først for mulige kønssygdomme (heldigvis negative), og så gik tingene lidt galt derfra, så nu vil hun ikke mødes (nok godt det samme).

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrPilot skrev, for 20 timer siden:

Tjah, jeg blev forhindret da jeg syntes det var mest fair jeg lige blev testet først for mulige kønssygdomme (heldigvis negative), og så gik tingene lidt galt derfra, så nu vil hun ikke mødes (nok godt det samme).

Hun er ikke seriøs. Hun har sikkert planlagt at forsøge at hustle dig. Mig skrev hun blot en masse underlige ting til. Andre spørger hun om forudbetaling eller 10.000 kr... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...