Hop til indhold
Jernsvinet

Gratis kaffe hos Line i Laksegade

Recommended Posts

men hvordan med betalingen?

 

Jeg var i Randers i anden anledning forleden og fik lidt tid til overs og ringede og spurgte Line, om jeg måtte komme forbi - bare til en kop kaffe - det syntes hun var OK, for det var en stille fredag eftermiddag. Jeg troede ellers, der ville være godt gang i butikken, sådan en fredag eftermiddag, men der var meget stille - kun de sædvanlige pikspillere og fulderikker fik styret lysten ved at ringe eller SMSse og stille evindelige spørgsmål til Line eller Vagtpigen, som skiftedes til at svare - så selvom jeg egentlig bare ville have hilst på i ganske kort tid til en hyggelig snak og en kop kaffe, fik jeg alligevel lyst til at hygge lidt med Line. Line kunne vist heller ikke forstå, jeg bare gik på bordel for at drikke kaffe  :wink:

 

Snart lå vi og hyggede lidt, inden jeg fik hende overtalt til at give mig en fræk omgang pirringssvensk - hun så også ud til rigtig at more sig med at få mig til at "slappe af"  :wink:  ved at trække forhuden godt tilbage og kun køre hånden stille og roligt rundt om kanten på pikhovedet - det var næsten for dajligt. Efter et stykke tid tørrede hun mig dog af og monterede et kondom for at kunne sutte mig rigtig dybt i laaaang tid. Sjældent at se en pige nyde at sutte så dybt, som Line gør det -  men Line kan stadig ikke tage mig helt til roden - dertil er jeg for bred.

 

Nu ville hun imidlertid også gerne selv have lidt fornøjelse og lagde sig parat, til at jeg kunne stikke Jernet helt op med små stød, inden jeg fik hende med over på siden, hvilket er bedre for min ryg, og jeg synes stillingen er mere intim mht øjenkontakt og giver mig en bedre følelse - desværre får kvinderne ikke helt så meget ud af det, så Line ville gerne have mig ovenpå igen og til at stimulere sig lidt med hånden - inden jeg fik lov til at tage hende bagfra, hvor jeg virkelig gav den gas og kom langt oppe i hende. Med lidt forsigtighed fik jeg hende nu til at rulle med, så hun kom til at ligge helt ovenpå mig, uden at jeg gled ud. Vi kunne nu ligge og hygge lidt stille og roligt, medens jeg havde begge hænder fri til at kramme hendes dejlige bryster mm. og vi kunne betragte os selv i loftspejlet medens Line vrikkede de sidste dråber op i sig. Det var næsten som at se sig selv med en kvindekrop - og Lines er ikke den værste  :wink:  Sådan kunne vi have lagt i lang tid, hvis ikke Line havde bedt mig rulle med rundt, så jeg kom til at ligge ovenpå hende, da hun gerne ville lidt mere bagfra, men jeg måtte desværre melde pas til mere spas    :wink:  Forsigtig holdt hun nu fast i kondomet, så det ikke gled af, mens jeg trak mig ud.

 

Line tilbød nu et bad og ville også gerne selv bades :D  Da jeg skulle til at gå og var ved at klæde mig på, ringede min bror og der kom en parfumesælger med stjålne/hælervarer han gerne ville afsætte, men blev vist ovenpå til Thaipigen  :wink: , hvor han vist ikke havde bedre held :roll:  - så pludselig havde jeg glemt alt om betalingen, indtil Line spørgende stod og slog ud med armene og mindede mig om det   :wink:

 

 

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

.... så selvom jeg egentlig bare ville have hilst på i ganske kort tid til en hyggelig snak og en kop kaffe, fik jeg alligevel lyst til at hygge lidt med Line. Line kunne vist heller ikke forstå, jeg bare gik på bordel for at drikke kaffe  :wink:

 

Nej, vi der kender dig, kan heller ikke forstå, at du kun skulle gå efter kaffen :lol: :lol: :lol:.

Jeg forstår heller ikke det med "forhunden" :P

Er den i halsbånd eller går den løs?

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, vi der kender dig, kan heller ikke forstå, at du kun skulle gå efter kaffen :lol: :lol: :lol:.

Jeg forstår heller ikke det med "forhunden" :P

Er den i halsbånd eller går den løs?

 

Det var en stavefejl.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Den kære gæst hr jernmand/ praktikant, er blevet sløset på sine dage... Måske julen tog hårdt på ham smiler, for han har glemt at nævne, at han den første gang han var på besøg tilbød ,at hjælpe med opmåling og evt pålægning af nye tæpper,så det var faktisk det Herren kom for... Smiler. At han så glemte det betyder nu ikke noget, for som i kan læse nåede han det hele, også at måle op... Hihi. Tak for den gode anmeldelse og på gensyn smil. Knus fra Line

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...