Hop til indhold

Carolina Viby stærk anbefaling

Featured Replies

Skrevet

On the road again..og denne gang uden for de sædvanlige jagtmarker. Lang historie kort; jeg ender hos Carolina i Viby.

https://annoncelight.dk/showad/370643

Alt går rasende nemt. Nem kommunikation, ok nemt at finde og adressen er tilpas diskret.

Hendes billeder taler deres tydelig sprog, selvom jeg blev lidt overrasket over hvor langt mod gulvet 170cm kan være. Hun er smuk kvinde, så jeg klager absolut ikke over noget her.

Jeg havde ønsket en omgang på 45min med lidt blandet - massage og de orale glæder og alt spillede max! Hun giver en glimrende massage og med lidt sludder var den uformelig stemning hurtigt slået an. Jeg fik lige præcis den oplevelse af playfullness som jeg synes er sjov. Godt nok er det en service man køber, men når det bliver til en seance hvor begge både giver og tager, giver det mening for mig.

Hun er en keeper!

Mvh deres ærbødigst. 

Redigeret af Baggårds Skunk
Bedre overskrift med bedre guidening i tråd

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.