Hop til indhold

Kenia, Kolding. Peruviansk lækkermås!

Featured Replies

Skrevet

Hun er helt igennem en skøn ung kvinde at være sammen med!:wub:

https://annoncelight.dk/showad/387593

Hvorfor hun ikke er blevet anmeldt før og noget mere er for mig en gåde.

Er netop landet derhjemme, efter en skøn session sammen med hende i Kolding. Jeg vil ikke gå i detaljer, men vil kraftigt komplimentere hende for et yderst behageligt væsen, en skøn lysebrun kulør, en krop lige efter mine drømme, flad mave, fræk numse og den sødeste lille håndfuld en B-skål nok ville kunne klare. Tungen kom dog ikke helt så meget i brug ved kyssene som jeg kunne ønske, men det er nu ikke noget der ødelægger min helhedsoplevelse med hende. Det kan måske være fordi hendes tænder er udstyret med “togskinner”, som dog kun er med til at gøre hende endnu mere fræk.

Jeg synes ikke at være i tvivl om at hun nyder det hun laver og ifølge hende selv, fik hun også en orgasme ved den blide måde jeg tog hende på bagfra. Synes nok jeg lagde mærke til det, men slog det lidt hen …

Jeg fik i hvert fald varmen, skal jeg hilse at sige.

Hun er okay til engelsk, men translate kom dog i brug et par enkelte gange, da vi efterfølgende lå og hyggesnakkede og hun skulle fortælle om noget fra hendes hjemland, Peru. Hun bor til dagligt i “Espain” som hun med sin søde spanske accent forklarede mig.

Hun får mine bedste anbefalinger og jeg kunne sagtens finde på at aflægge hende nogle flere besøg.:x

Redigeret af Snadremanden
Stavefejl

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.