Hop til indhold

Recommended Posts

Hej :)

Jeg holder et lyn frokost GB for min kneppeklub, men der er også mulighed for at deltage uden at være medlem.

Hvis dig der læser er medlem, så er det gratis for dig og du bliver prioriteret :)


Er du ikke-medlem så koster det 500kr for 30 min.

 

Nu på onsdag d. 8 november i tidsrummet 12.10 - 12.40 i København.

 

Se mere på www.natasjaxxx.com og skriv hvis nysgerrig :)

Våde kys 

Redigeret af Danske Natasja

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Danske Natasja er en smuk, fræk og vanvittig sød kvinde og jeg kan næsten ikke anbefale hende varmt nok <3 Hvis man kan så skriv til hende og få jer en skøn  oplevelse, da jeg besøgte hende i oktober måned til en to timers aftale der gav hun mig en super fræk oplevelse og et spermkys som jeg stadig ikke er kommet mig over endnu så frækt og sensuelt :wub: ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, 1 time siden:

@Danske Natasja er en smuk, fræk og vanvittig sød kvinde og jeg kan næsten ikke anbefale hende varmt nok <3 Hvis man kan så skriv til hende og få jer en skøn  oplevelse, da jeg besøgte hende i oktober måned til en to timers aftale der gav hun mig en super fræk oplevelse og et spermkys som jeg stadig ikke er kommet mig over endnu så frækt og sensuelt :wub: ^_^

Tak for dine søde ord <3 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Analelsker skrev, den 8.11.2023 at 12:25:

Tænker ikke det blev til noget....? Jeg havde ellers lige tid i dag. 

@Danske Natasja

Hej Analelsker. Jeg havde ikke mulighed for at være på telefonen da du skrev, derfor fik du ikke svar :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...