Danske Natasja 291 Skrevet 7. November, 2023 (edited) Hej Jeg holder et lyn frokost GB for min kneppeklub, men der er også mulighed for at deltage uden at være medlem. Hvis dig der læser er medlem, så er det gratis for dig og du bliver prioriteret Er du ikke-medlem så koster det 500kr for 30 min. Nu på onsdag d. 8 november i tidsrummet 12.10 - 12.40 i København. Se mere på www.natasjaxxx.com og skriv hvis nysgerrig Våde kys Redigeret 7. November, 2023 af Danske Natasja 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ChasB 25 Skrevet 7. November, 2023 500kr for 30 timer? ..problemet bliver vist mere at finde tid end penge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danske Natasja 291 Skrevet 7. November, 2023 ChasB skrev, for 4 minutter siden: 500kr for 30 timer? ..problemet bliver vist mere at finde tid end penge Hihi det er retter, tak 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3089 Skrevet 7. November, 2023 @Danske Natasja er en smuk, fræk og vanvittig sød kvinde og jeg kan næsten ikke anbefale hende varmt nok Hvis man kan så skriv til hende og få jer en skøn oplevelse, da jeg besøgte hende i oktober måned til en to timers aftale der gav hun mig en super fræk oplevelse og et spermkys som jeg stadig ikke er kommet mig over endnu så frækt og sensuelt 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danske Natasja 291 Skrevet 7. November, 2023 Dillermand Junior skrev, 1 time siden: @Danske Natasja er en smuk, fræk og vanvittig sød kvinde og jeg kan næsten ikke anbefale hende varmt nok Hvis man kan så skriv til hende og få jer en skøn oplevelse, da jeg besøgte hende i oktober måned til en to timers aftale der gav hun mig en super fræk oplevelse og et spermkys som jeg stadig ikke er kommet mig over endnu så frækt og sensuelt Tak for dine søde ord 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Analelsker 123 Skrevet 8. November, 2023 Kan ikke få kontakt til hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Analelsker 123 Skrevet 8. November, 2023 Tænker ikke det blev til noget....? Jeg havde ellers lige tid i dag. @Danske Natasja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danske Natasja 291 Skrevet 11. November, 2023 Analelsker skrev, den 8.11.2023 at 12:25: Tænker ikke det blev til noget....? Jeg havde ellers lige tid i dag. @Danske Natasja Hej Analelsker. Jeg havde ikke mulighed for at være på telefonen da du skrev, derfor fik du ikke svar 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3089 Skrevet 30. November, 2023 Så kom jeg med i kneppeklubben @Danske Natasja og jeg glæder mig til at se hvad du finder på fremover 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg