Tabloid 26 Skrevet 7. November, 2023 Er der nogen der har prøvekørt hende? https://annoncelight.dk/showad/386961 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kad 355 Skrevet 7. November, 2023 Nej jeg har ikke prøvet at være gæst hos hende. Men hun ser interessant ud. Men nu forsøger jeg kun at besøge dem som ikke har en tilvalgsliste. Fortrækker en pris samlet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GBlover 325 Skrevet 7. November, 2023 Jeg har set hende og skrevet lidt om besøget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tabloid 26 Skrevet 7. November, 2023 GBlover skrev, for 2 minutter siden: Jeg har set hende og skrevet lidt om besøget. Super tak! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le fiss'carl 237 Skrevet 7. November, 2023 Ja, duskede hende i går eftermiddags Det er rigtigt hun ikke siger så meget. Hun er fra Brasilien Sao Paulo, så engelsk er nok ikke hendes stærke side Hun holder til et gammelt velkendt sted på Randersvej God standard oplevelse med mega fransk og deep throat - hun lavede en face sitting på mig som ikke var aftalt og god hjælpe mig om ikke "pussy came" som hun sagde Hende kan du roligt besøge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tabloid 26 Skrevet 7. November, 2023 Le fiss'carl skrev, for 20 minutter siden: Ja, duskede hende i går eftermiddags Det er rigtigt hun ikke siger så meget. Hun er fra Brasilien Sao Paulo, så engelsk er nok ikke hendes stærke side Hun holder til et gammelt velkendt sted på Randersvej God standard oplevelse med mega fransk og deep throat - hun lavede en face sitting på mig som ikke var aftalt og god hjælpe mig om ikke "pussy came" som hun sagde Hende kan du roligt besøge Tak:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg