Hop til indhold
ThaiLover4Ever

Nadia - Esbjerg V - meget stram vagina.

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/291663

Jeg havde fornøjelsen af at besøge Nadia.
Hun holder til i Esbjerg V - Sædding på en kendt adresse nær et sted med "gummibåde"
Stedet har jeg besøgt før - men flest gange uden at det var super godt.
Nadia har nok den smukkeste thai ansigt som jeg har mødt i denne branche set i forhold til hendes alder.
Photos / alder er ok retvisende - i hvert fald set i forhold de mange andre thai annoncer hvor både alder og fotos er totalt misvissende.
Hun har den strammeste dejlige glatbarberede vagina jeg har prøvet og under massage måtte jeg gerne bruge en finger
i hendes vagina, og der opdagede hvor stram hun var.
Da jeg nævnte at hun var stram, sagde hun at hun heller ikke kan med mænd med "monster" penis.
Selv min som vel er medium tog det lidt tid inden jeg kom i bund. Hendes bryster er ok, tror de er ægte - men ikke helt sikker.
Hun "cum" dejligt under vores sex og blev efter det "dejlig doven" og meget sensitiv mod flere berøringer.
Hun har en sjov form for humor.
Faktisk var mit besøg hos hende slet ikke i toppen af hvad jeg har oplevet - men hendes sjove væremåde, stramme vagina
meget kønne ansigt gør at det er et besøg som jeg aldrig vil glemme og har faktisk lyst til at besøge hende igen.:)

Tror faktisk at ved flere besøg så bliver det helt vild godt. 

NB: Mutter som sad i sofa, er hende som svarer retur (desværre ikke Nadia selv) Jeg synes jeg har mødt mutter andre steder i Esbjerg, er der nogen
der kan bekræfte dette.:shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sød og pæn pige med en pæn krop men desværre ikke meget indlevelse...hun er rigtig snæver hvilket trækker op men hendes blow er så dårligt at det næsten er lige meget ...fik tilbudt uden gummi som jeg dog takkede nej til...det var 2000kr for en time uden gummi ...gentagelse nej tak selvom hun er pæn og svæver kan det ikke opveje den dårlige indlevelse 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som svar på spørgsmål ovenfor. Hun tilbyder alt lige fra massage til FP.. hvis BJ uden gummi så er der tillæg. Som jeg har nævnt i indlæg så er det ikke girlfriend sex man skal forvente. Måske det kan komme ved flere besøg. ?

Billederne passer ok, og slet ikke misvisende som hovedparten af andre annoncer. 

Hun er lidt sjov og anderledes på en måde som så alligevel tænder mig, på trods af mangel på indlevelse. 

Tror jeg vil besøge hende igen, for at se om hun kan  ændres med indlevelse, hendes smukke ansigt og stramme vagina er bare uovertruffen godt..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...