Hop til indhold

Ny til Tucan, søger en "makker"

Featured Replies

Skrevet

Hej-.
jeg kunne godt tænkte mig at prøve at komme en tur på Tucan Klub. Problemet er bare, at jeg kender absolut ingen som kommer der. 
så jeg tænkte, er der må være nogen herinde som kunne tage mig med under armen, vise mig rundt osv. ? 

Skrevet
antoninusss skrev, for 7 minutter siden:

Hej-.
jeg kunne godt tænkte mig at prøve at komme en tur på Tucan Klub. Problemet er bare, at jeg kender absolut ingen som kommer der. 
så jeg tænkte, er der må være nogen herinde som kunne tage mig med under armen, vise mig rundt osv. ? 

Det er bare at springe ud i det. Der er jo ingen garanti for sex, uanset om du kommer alene eller med en makker.

Info

Skrevet
Julius skrev, for 1 minut siden:

Det er bare at springe ud i det. Der er jo ingen garanti for sex, uanset om du kommer alene eller med en makker.

Info

Tak. Det er mere det at komme sammen med en som ved hvordan der foregår. jeg er ikke så meget til idéen med bare at dukke op helt alene. 

jeg vil bare se/opleve Tucan.   

Skrevet

Er der virkelig ingen aarhusianere som gider at hive mig med til Tucan klub? 

jeg er ikke en eller anden gollum lookalike.  jeg er en velsoigneret og muskuløs ung mand. 

Skrevet
antoninusss skrev, for 2 timer siden:

Er der virkelig ingen aarhusianere som gider at hive mig med til Tucan klub? 

jeg er ikke en eller anden gollum lookalike.  jeg er en velsoigneret og muskuløs ung mand. 

Er der ikke rundvisninger i Tukan, så man lige kan se klubben og få lidt info, inden deres alm åbningstid? :) 

Skrevet
Liv skrev, for 6 minutter siden:

Er der ikke rundvisninger i Tukan, så man lige kan se klubben og få lidt info, inden deres alm åbningstid? :) 

Jo, men efter rundvisning er der stadig et par timer. jeg tænker bare jeg vil være "lidt" nervøs over at være i en swingerklub og endnu mere når jeg er alene og har ingen idé hvordan det foregår. jeg tænker bare det er nemmere og lidt mere ro på hvis jeg var sammen med andre. 

Skrevet

Efter rundvisningen ved du en masse om, hvordan det hele foregår. Og måske har du mødt nogle til rundvisningen, du kan følges med resten af aftenen :) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.