Hop til indhold
Sissy

Sissy kæmpe succes hos Hotte Lotte

Recommended Posts

Det gik nemt at få lavet en aftale og jeg var lidt nervøs første gang, hvordan ville hun tage imod en Sissy som jeg, men alle mine bekymringer blev gjort til skamme. Dominaen kan både være sød og mega streng, det sidste kan jeg bedst lide og hun er meget iderig hvilket gør man ikke ved hvor det tager en hen, og en session er aldrig ens med den anden, ens grænser rykkes konstant, jeg kan på det kraftigste anbefale hende, gerne sammen med mig enten som underdanig Sissy tøs i frækt outfit eller medvirkende  trans Mistress, jeg skal nok betale min del, bare spørg Hotte Lotte om Sissy Trans Medmistress er en mulighed..

Under alle omstændigheder er et besøg en oplevelse der varer længe..

Bedste hilsner Sissy 

 

https://annoncelight.dk/showad/341135

Redigeret af Sissy
Rette overskrift

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen der ved, om blæs og samleje med Lotte er muligt? 

... Og jeg ved godt, at jeg selv kan spørge hende, men nu spørger jeg her. Dem som ikke har svar på mit spørgsmål, anbefaler jeg blot at hoppe videre :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sissy skrev, den 6.11.2023 at 14:16:

Det gik nemt at få lavet en aftale og jeg var lidt nervøs første gang, hvordan ville hun tage imod en Sissy som jeg, men alle mine bekymringer blev gjort til skamme. Dominaen kan både være sød og mega streng, det sidste kan jeg bedst lide og hun er meget iderig hvilket gør man ikke ved hvor det tager en hen, og en session er aldrig ens med den anden, ens grænser rykkes konstant, jeg kan på det kraftigste anbefale hende, gerne sammen med mig enten som underdanig Sissy tøs i frækt outfit eller medvirkende  trans Mistress, jeg skal nok betale min del, bare spørg Hotte Lotte om Sissy Trans Medmistress er en mulighed..

Under alle omstændigheder er et besøg en oplevelse der varer længe..

Bedste hilsner Sissy 

 

https://annoncelight.dk/showad/341135

Hej Sissy

Det lyder da spændende…

VIlle da gerne møde både dig og Hotte Lotte engang, hvis I gad at gøre mig til en rigtig slave.

Mange hilsner

Subfyr

Del dette indlæg


Link til indlæg
average joe skrev, den 18.11.2023 at 10:24:

Sjovt som de eneste 2 anmeldelser der findes af hotte Lotte er fra nye profiler som så ikke siden har postet :) 

Jeg garanterer indlæg er ægte og i er velkommen til at skrive på [email protected] med efterfølgende tlf

IMG_20231123_104027.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...