Hop til indhold

Zara Petite advarsel

Featured Replies

Skrevet

Meget tynd (Petite) ingen røv og absolut ingen indlevelse. Næst værste oplevelse jeg har oplevet. 1000 kr. + drikkepenge. Efter 30 sekunder på med condom (nærmest slap) Nogle riv i banditten og så op og ride. Fungerer ikke så ny stilling. Banker løs så meget jeg har lært, men der er dømt dårlig stemning. Jeg gjorde opmærksom på, at blowjob måske kunne sætte liv i banditten. Modvilligt 5-6 bab og så igen riv løs så fjolset kan blive færdig. Efter 15 min. var det spild af tid og kræfter, så jeg gjorde opmærksom på at jeg havde betalt for 30 min. Måske nærmest 45 min. Hun kiggede bare væk og gjorde klar til næste fjols. Jeg ser ganske nydelig ud, så der er åbenbart gået pengemaskine i hende. Bare så I andre er klar over hvad I bør gå uden om.

Skrevet
Hubbi skrev, for 43 minutter siden:

Meget tynd (Petite) ingen røv og absolut ingen indlevelse. Næst værste oplevelse jeg har oplevet. 1000 kr. + drikkepenge. Efter 30 sekunder på med condom (nærmest slap) Nogle riv i banditten og så op og ride. Fungerer ikke så ny stilling. Banker løs så meget jeg har lært, men der er dømt dårlig stemning. Jeg gjorde opmærksom på, at blowjob måske kunne sætte liv i banditten. Modvilligt 5-6 bab og så igen riv løs så fjolset kan blive færdig. Efter 15 min. var det spild af tid og kræfter, så jeg gjorde opmærksom på at jeg havde betalt for 30 min. Måske nærmest 45 min. Hun kiggede bare væk og gjorde klar til næste fjols. Jeg ser ganske nydelig ud, så der er åbenbart gået pengemaskine i hende. Bare så I andre er klar over hvad I bør gå uden om.

Sjovt du så giver drikkepenge :o Nu kender jeg hende ikke, ved heller ille hvor hun har annonce. Prøv evt med et link ved næste anmeldelse ;) 

Skrevet
  • Author

Jeg gav hende pengene incl. drikkepengene inden seancen, så det var jo dumt. I et naivt håb om at hun ville gøre sig umage ;-) Smag og behag er forskellig. Jeg synes ikke hun er tiltrækkende fra første øjeblik og skulle være gået. En anden gang for flere år siden var det også en Rumæner eller sigøjner der var total ignorant. Jeg håber at jer der alligevel besøger hende får en bedre oplevelse. Hvad jeg så ikke fatter noget af. Undskyld manglende link. Jeg kunne kopiere det ind på min tlf.

Skrevet
Hubbi skrev, for 2 timer siden:

Meget tynd (Petite) ingen røv

Det med manglende indlevelse er selvfølgelig ærgerligt.. det var ikke samme oplevelse jeg havde. Tværtimod var hun meget venlig og gavmild ved mit besøg.

Og det i citatet, det burde jo ikke nødvendigvis være en "advarsel". Vi er nogen som godt kan lide den type piger ;) for mig er hun helt perfekt

Skrevet
notapolitician skrev, for 1 time siden:

for mig er hun helt perfekt

Også for mig :) 

Skrevet

Jeg havde noget lig Hubbi's oplevelse, hun virkede træt og det var kondom og rid. Hun var dog ikke uhøflig, bare ja det skullle overstås uden at give bj xD

Jeg kommer ikke til hende igen!! 

Skrevet

Øv. Hun skulle ellers besøges i morgen, men hopper over nu. Tak for anmeldelsen.

Skrevet

Jeg prøvede at få fat i hende i løbet af weekenden, uden held. Jeg tror de positive anmeldelser har resulteret i en pige der er fuldt booket uden pauser og med deraf følgende træthed og ligegyldighed. Jeg besøgte i stedet en gammel kending som ikke længere får så meget omtale som de nyeste piger, men som til gengæld leverer varen 100%

Skrevet
Zarapetite skrev, for 7 timer siden:

Hi … i dont remember that meeting bby , But maybe was No chemistry , im sorry for the disconfort i created if it was like u write here. With love Zara petite…^_^

Hello Zara....    I´m still waiting for some kind of reply from the message i sent to you on WhatsApp, i sent you a message yesterday/tuesday ? ? ?

Skrevet
slapman skrev, den 6.11.2023 at 21:41:

Øv. Hun skulle ellers besøges i morgen, men hopper over nu

Er det på baggrund af 2 mindre gode reviews?

desuagtet at der er flere positive reviews?

Jeg er blot oprigtigt nysgerrig om dit valg:)

Redigeret af Gløden

Skrevet

Der har skam været flere lunkne anmeldelser inden da også. Men de to sidste gjorde udfaldet.

Redigeret af slapman

Skrevet

We are all different but she is one of my favs :x

Skrevet
Loppan skrev, for 20 timer siden:

We are all different but she is one of my favs :x

Efter mit andet besøg i går har jeg stadig heller intet dårligt at sige om hende :D

Skrevet
notapolitician skrev, for 25 minutter siden:

Efter mit andet besøg i går har jeg stadig heller intet dårligt at sige om hende :D

Det er for det meste de positive fra erfarne brugere der er de rigtige anmeldelser.

Så kommer der en negativ, som lyder tvivlsom. Dem skal man nogen gange se bort fra.

Og så mere generelt. Det er os mænd der har købt noget. Vi skal selv tage for os og nyde det. Ikke forvente en pige der knalder flere mænd samme dag kan gøre det hele for manden. Tag selv initiativ og nyd en kvinde. Mange af pigerne er sgu søde og vil gerne give os det attraktive de har. Men efter flere mænd samme dag kan det knibe med at give det. Vi skal selv tage det, som vi vil have det.

Bare lige min oplevelse efter mange år hos GP'ere.

Skrevet
Joey Joe Joe skrev, 1 time siden:

Det er for det meste de positive fra erfarne brugere der er de rigtige anmeldelser.

Så kommer der en negativ, som lyder tvivlsom. Dem skal man nogen gange se bort fra.

Og så mere generelt. Det er os mænd der har købt noget. Vi skal selv tage for os og nyde det. Ikke forvente en pige der knalder flere mænd samme dag kan gøre det hele for manden. Tag selv initiativ og nyd en kvinde. Mange af pigerne er sgu søde og vil gerne give os det attraktive de har. Men efter flere mænd samme dag kan det knibe med at give det. Vi skal selv tage det, som vi vil have det.

Mig og hubbi er tilmeldt siden 2014 og 2015 og har ok med indlæg, at ligefrem sige at vores anmeldelser  ikke er relevant/korrekte eller hvad du nu end påpeger synes jeg ikke er i orden!!

Jeg ville ikke engang sige noget men da Hubbi havde samme oplevelse, synes jeg folk skulle vide at han ikke var den eneste der havde et dårligt besøg!!

Skrevet
Joey Joe Joe skrev, for 7 timer siden:

Lige præcis

Skrevet

Jeg havde samme oplevelse som @Hubbi. Ingen indlevelse. Spild af penge.

Desuden er hun ryger. Ikke at det betyder noget, for hun kysser ikke.

Skrevet
Oliekongen skrev, for 19 timer siden:

Desuden er hun ryger. Ikke at det betyder noget

Det må jo betyde noget for dig siden du føler trang til at nævne det;)

Skrevet
BigHeart skrev, den 08.11.2023 at 19:52:

Salut Zara.... Inca astept un fel de raspuns de la mesajul pe care ti l-am trimis pe WhatsApp, ti-am trimis un mesaj ieri/marti? ? ?

Sorry bby i didn t answer , i have some few problems with my Phone and location . Kisses

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.