Hop til indhold

2300 Tantra Don’t do it

Featured Replies

Skrevet

Tantramassage.

https://annoncelight.dk/showad/382534

Kommunikationen op til var fin, helt klart en dansk pige/mand jeg kommunikerede med!

Jeg blev modtaget af en Polsk pige, helt alm. udseende, smilende og ok sød.

Pigen er godt nok pigen fra annoncen, hendes lettere deforme bryster er ikke til at tage fejl af

Det foregår i en større lejlighed med 3 piger.

Jeg havde på forhånd bestilt 2 timers tantra, i håb om at det var rigtig tantra. Fornemmede straks da jeg kom ind i lejligheden, at jeg nok ikke skulle forvente så meget tantra, at det gjorde noget. Værelset var ikke stort, akten skulle foregå på en “dbl.seng”, der i virkeligheden bestod af 2 senge der skilte på midten, ingen meditationsmusik el. stearinlys.

Pigen havde ingen anelse om at jeg havde bestilt 2 timer, så jeg nøjedes med 1 time til 1.700,-

Vi startede med mig på maven, 20 min. numse- og kuglemassage, der sådan set var udemærket, om på ryggen og så fik shorty fuld attention, hendes BJ får hun 8/10. Derefter på med kondom og lidt ridning.

Spurgte om jeg måtte slikke hende, det var nogo, ligesom kys.

Til sidst hev hun gummiet af og gjorde mig færdig med munden.

40 min. efter ank. var jeg på gaden igen!

Havde intet med tantra at gøre og det lovede i annoncen!

Det er ikke andet end et alm. Østeuropæisk bordel, med en Dansk bagmand, der skummer fløder, så hold jer væk!

Skrevet

Uha, tak for advarsel.

Personligt ville jeg aldrig gå en en tantramassør, som jeg ikke havde hørt om i forvejen.

Der er kommet en del inflation i begrebet "tantra", nok mest fordi thaimassørene tog dette til sig. Rigtig tantramassage, er virkelig godt, men det kræver altså at det er indisk inspireret, og ikke østeuropæisk eller østerlandsk.

• 1 month later...
Skrevet

ja - denne advarsel havde jeg desværre ikke set inden, det var så en pige fra Brasilien jeg besøgte, og tantra var der så heller ikke noget af :(

• 2 weeks later...
Skrevet
thaibum skrev, den 27.12.2023 at 06:25:

ja - denne advarsel havde jeg desværre ikke set inden, det var så en pige fra Brasilien jeg besøgte, og tantra var der så heller ikke noget af :(

Tak

ann er slettet - eller ændret ( for ikke at identificeres med særlige anmeldelser??)

Var det 2300 Amager?  Eller hvor?

Skrevet
PeeHairy skrev, den 7.1.2024 at 01:22:

Tak

ann er slettet - eller ændret ( for ikke at identificeres med særlige anmeldelser??)

Var det 2300 Amager?  Eller hvor?

nej - det var i Horsens

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.