Nordboen 1 Skrevet 5. November, 2023 Jeg har i lang tid haft lyst til at prøve Golden Shower. Jeg har prøvet meget, men aldrig dette, så derfor er jeg også i tvivl om nogle ting, og søger derfor råd fra jer herinde. Hvilken GP er god at besøge første gang? For mig skal det helst være en skøn GP, som jeg kan tænde på. Helst ikke overvægtig. Jeg tror ikke, at jeg kan drikke - eller det forestiller jeg mig ikke, at jeg kan. Hvad gjorde I første gang, og hvordan ,,"lærte" I at drikke? Tænker det må være en proces. Er der nogen GP' er, som arbejder med plastiklagner - synes det bliver lidt "koldt", hvis det foregår i bruseren. Elsker facesitting og det vil være naturligt at gøre det i forbindelse med det. Er der bedst hos en domina eller er det ligegyldigt? Får I GP'er overhovedet noget ud af det, eller tænker I det er sindsygt mærkeligt eller halv klamt,,? Er der andet eller noget, som I vil give gode råd om i forhold til Golden Shower? På forhånd tak for svar:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pussy Juice Eater 89 Skrevet 6. November, 2023 Første gang jeg prøvede var det hos en lækker tøs som gerne ville have mig til det. Jeg kunne ikke drikke særlig meget og jeg følte mig som et toilet. Allerede dagen efter var jeg dog tilbage hos hende, denne gang drak jeg, jeg skulle lige vende mig til st være et pissoir for en lækker kvinde. Så bare gå til den. Anastasya i Rødovre, hvis pis jeg vel har drukket ca 15 gange, har plastik lagen på sengen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sn57 731 Skrevet 6. November, 2023 Urin/pis er fantastisk at lege med det kan bruges som straf eller ydmygelse alt efter situationen Eller som for mit vedkommende som belønning, der er ikke noget bedre end at modtage og drikke pis fra en dejlig kvinde. Bedst hvis det ikke er aftalt på forhånd og kvinden uopfordret spørg om man er med på urin leg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 6. November, 2023 Nordboen skrev, for 13 timer siden: Får I GP'er overhovedet noget ud af det, eller tænker I det er sindsygt mærkeligt eller halv klamt,,? Jeg kan naturligvis kun tale for mig selv, men jeg synes det er rigtig frækt. Det har tændt mig siden jeg var lille og var også det eneste jeg tilbød udover kærestesex, da jeg begyndte i denne verden. Jeg er ikke domina, jeg kan bare godt lide at lege. Hos mig får begyndere (og dem der kun skal have det på kroppen) det ude på badeværelset. De hardcore, der kan drikke det hele, får det på sengen med tisseunderlag på. 3 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kinkykunde Skrevet 24. December, 2023 @Liv Sikke en dejlig kommentar, der kun får lysten til Golden Shower til at vokse i mig. @Nordboen Jeg blev inspireret første gang i forbindelse med en DR udsendelse i midt 90’erne, hvor DR besøgte en GP på massageklinik. Hun forklarede reporteren at en kunde ville drikke alt hendes tid. Dengang var det chokerende for mit 15 -16 årige jeg. Men, tanken spirede langsomt derfra. Jeg har øvet med mit eget tis inden jeg turde bede en GP om det, hvilket jeg har gjort fire gange. Jeg har dig stadig til gode at prøve at drikke en hel blære fuld, men noget jeg virkeligt godt kunne tænke mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swarley 376 Skrevet 24. December, 2023 Jeg kan for mit vedkomende anbefale @Liv. Også hvis det er første gang, hun har virkelig styr på det om. Om du vil drikke eller have det ud over dig, det har hun helt styr på. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9589 Skrevet 24. December, 2023 Hvor i landet søger du @Nordboen De gange jeg har modtaget de gyldne dråber fra skønne kvinder har været i Kbh området. Det er noget jeg altid gerne vil have hvis hun tilbyder det, og giver mig en fantastisk følelse af "hende i mig" hvor vi blandes lidt sammen. Jeg kan tage en hel blærefuld uden at spilde, men jeg synes også det kan noget i brusenichen, specielt hvis man har bad sammen bagefter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg