Hop til indhold
Lauersen

4-0 til Sweetkisses i slaget om elskovsreden

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/375793

Jeg er nyligt hjemvendt fra et besøg hos dejligste @SweetKisses i hendes lille hemmelige elskovsrede. Vi har i løbet af i år mødtes til fredagsbar i Vanløse, fredagsbar på Frederiksberg og en uforglemmelig time på hotel, og hun er bare den jeg på alle måder er mest tændt på at have et lille hemmeligt møde med. Jeg troede at vores hidtidige eskapader var svære at toppe, men jeg skal love for at den ild der er tændt kun bliver varmere og mere intens.

Vi havde en rigtig fin kommunikation på mail og pm op til, og der var ingen kvaler i forhold til at jeg måtte udskyde besøget en uges tid da mit forkølelsessår pludseligt gik i udbrud. Det var nemt at finde stedet efter Sweets anvisninger, og det ligger så diskret at ingen vil lægge mærke til hvorfor man lige er der. Efter aftale havde Sweet ikke været i bad, og tog i mod mig i sit svedige træningstøj efter hendes morgentræning. Jeg tænder helt enormt på naturlig kropslugt, og efter et dybfølt tungekys fandt vi ind på badeværelset hvor vi hurtigt kom ud af tøjet, og hende hurtigt på knæ med min pik i munden imens jeg lod beløbet i flotte blå 500-sedler regne ned over hende. Så var det tid til bad sammen, dog først et lækkert gyldent brus fra hendes fisse til min mund som førte til det første knald under bruseren som førte til hendes første orgasmesprøjt udover min krop da hun var kravlet ovenpå for at ride mig. Jeg slikkede grådigt hendes safter i mig, og vi fik en skøn omgang sæbesmurt kropskontakt hvor mine hænder var overalt på hende. Også en finger i røvhullet hvor jeg fik drillet hende lidt med at hun føltes helt stram og forsømt, og hun måtte tilstå at hun ikke havde fået den i røven et stykke tid.

Det måtte der jo rådes bod på, så vi skyndte os ind på sengen til den helt store omgang. Det blev dog først til en tur til hendes mund hvor jeg fik presset pikken helt ned i hendes hals imens jeg holdt hende for næsen til jeg kunne mærke hun ikke kunne klare mere, og nød tårene i hendes store blå øjne der tilmed var blevet lidt rødfarvede af behandlingen. Hun fik også en god slikketur liggende med benene oppe og røven udover madradskanten, og en god tur i fissen i den stilling før jeg bare måtte have hendes røv og fik åbnet hende forsigtigt med en finger og tungen. Hendes lækre dufte fik min pik til at vokse, men det lykkedes fint for mig at trænge ind i hendes røv, først langsomt men efterhånden helt i bund i et gradvist hårdere tempo indtil hun kom som et jordskælv.

Sweet havde sørget for at der stod legetøj klar til hvis vi skulle prøve lidt forskelligt, og hendes store dildo var som altid et hit både til hendes mund, fisse og røv, ligesom at jeg også fik nydt at give hende et par rap over ballerne med hendes bløde flogger. Så havde jeg fundet kræfterne til at give hende med min egen pik igen. Mere dyb facefuck, flere lækre og liderlige stillinger som jeg bare møvede og moslede hende rundt i og en sidste tur i røven hvor jeg fortsatte til jeg ikke havde flere kræfter. Jeg kunne som sædvanlig ikke komme, men jeg talte i alt 4 orgasmer fra Sweet, to hvor hun sprøjtede mens hun red mig, en hvor hun fik den i røven, og en lige efter en god sandwich med min pik og hendes dildo.

Jeg var helt færdig og tappet for energi, de flasker vand hun havde sørget til var tiltrængt. Det blev til et langt efterkæl med pillowtalk der kom langt omkring mens jeg kælede for hendes krop som mine hænder bare ikke kan få nok af. Så var det desværre tid til at jeg skulle videre til de forpligtelser jeg var stukket af fra, og jeg fik tøj på og styr på diverse ejendele mens Sweet kunne samle kontanterne op der bare havde fået lov til at ligge spredt omkring på badeværelset. Det havde både været en vild omgang hård sex hvor jeg måtte slippe min dominerende side løs, samtidig med at det stadig var ret eksperimenterende og vidt omkring i vores begges lyster. Og så føltes det bare som om at vi fuldstændigt kunne smide den ramme der normalt omgiver købesex og bare lade det være en fræk aftale imellem to der var tændte på at dyrke super liderlig sex og dele en god tid i hinandens selskab.

Jeg håber så inderligt at mødes mange flere gange med Sweetkisses.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var en dejlig anmeldelse af Sweetkisses:)

Jeg håber snart at få lov at møde Sweetkisses. Jeg har prøvet en del gange at få en aftale med hende, men det har aldrig passet for hende at møde mig. Jeg tror hun er en populær og bussy pige:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Robby skrev, for 13 timer siden:

Det var en dejlig anmeldelse af Sweetkisses:)

Jeg håber snart at få lov at møde Sweetkisses. Jeg har prøvet en del gange at få en aftale med hende, men det har aldrig passet for hende at møde mig. Jeg tror hun er en populær og bussy pige:wub:

Vi må lige prøve igen! ^_^<3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sweetkisses skriver et sted om sig selv at hun har "fyldige lår og røv". På billederne synes jeg at hun ser ret slank ud. Hvad synes I der har mødt hende? Hvordan vil I beskrive hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
smisk skrev, for 10 minutter siden:

Sweetkisses skriver et sted om sig selv at hun har "fyldige lår og røv".

Det passer fint beskrivelsen synes jeg ^_^ selvom jeg nok selv havde formuleret det som

“Frække fyldige lår og en raffineret røv man får lyst til at lege med” :wub:

Men det er nok bare mig der har det sådan. :lol:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
smisk skrev, for 11 timer siden:

Sweetkisses skriver et sted om sig selv at hun har "fyldige lår og røv". På billederne synes jeg at hun ser ret slank ud. Hvad synes I der har mødt hende? Hvordan vil I beskrive hende?

I min verden er hun en slank pige med kvindelige former. Den smule der er på sidebenene gør hende bare endnu mere dejlig at røre ved.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hun er jo ikke BWW eller noget der ligner hvis det er det man er efter. 

Hun er en kvinde med lidt kurver og former på lårene og hendes dejlige sexede røv men ikke noget særligt og grunden til at hun ser slank ud på billederne er fordi hun er fint slank og veltrænet ellers. 

Forestil dig de fleste kvinder der har født børn og får lidt mere kurver og mere form end før men som jævnligt træner og motionerer og holder kroppen ellers sund og trimmet det er sådan hun ser ud. Alt i alt er @SweetKisses rigtig smuk og sexet efter min mening. 

Lauersen skrev, for 14 minutter siden:

I min verden er hun en slank pige med kvindelige former.

Så meget enig med Laursens korte version. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 11 timer siden:

Men det er nok bare mig der har det sådan. :lol:

Mon dog;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
smisk skrev, for 12 timer siden:

Sweetkisses skriver et sted om sig selv at hun har "fyldige lår og røv". På billederne synes jeg at hun ser ret slank ud. Hvad synes I der har mødt hende? Hvordan vil I beskrive hende?

Sjovt jeg har selv lige i dag tænkt tanken “gad vide om jeg skal ændre min beskrivelse” - for lår og røv er ikke helt så fyldige som de har været for et års tid siden :rolleyes:

jeg er ikke petite, motionerer og holder min krop sund og stærk - men stadig så der er lidt at holde af og holde om :wub:

tænker de ord der er brugt ovenover også beskriver det ganske fint ;)<3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...