Hop til indhold

Samtykke

Featured Replies

Skrevet

Gennem tiden har jeg set indtil flere annoncer, hvor der avateres for et GB, hvor kvinden er bundet og evt. blindfoldet. Et slave-GB.

Hvordan kan man som gæst sikre sig samtykke fra kvinden, så man ikke risikerer at ende med en voldtægtsanklage? Jeg kan ikke se hvordan, så selvom jeg er fristet, så holder jeg mig væk. Har I et godt råd?

Skrevet

Den er ikke 100 % skudsikker, men en måde kan være at lave aftalen med kvinden, ikke med en mand. Derudover mærk hende, både når I laver aftalen, når du ankommer og undervejs. Hvordan er humøret, hvordan er stemningen og hvordan er kroppen. Er hun klar, våd og åben? Stop hvis noget føles forkert.

Skrevet

Good point there.

Meen jeg har et kort sekund overvejet samtykke begrebet ifm. GP'er. I og med at de averterer med diverse ydelser må jeg gå ud fra at holder man sig indenfor det averterede er der samtykke. Næste skridt er såfremt man aftaler noget der ikke er averteret. Så er vi lidt på gyngende grund, men stadig så vil jeg mene at man har samtykke når man aftaler ydelsen især såfremt der også bliver betalt ekstra ( men juridisk aner jeg ikke om det gælder).

Men i privat leg benytter jeg altid stopord, ( kan være ret vigtigt såfremt man leger meget avancerede lege såsom fist også analt). 

Med GP anvender jeg ligeledes stopord hvis vi går ud over det averterede/sædvanlige, eller der tale om avanceret leg.

Og nu til GB. Såfremt kvinden (eller manden :-) ) ikke er begrænset i at kunne udtrykke sig så må jeg henvise til at der er averteret med ydelsen.  

Og til dit specielle tilfælde, hold dig væk, eller som Liv skriver aftal med kvinden på forhånd, og igen stop signal, kan jo være andet end ord.

Har set en annonce på AL hvor der averteres med en slave kvinde, hvor der er angivet forskellige signaler afhængig af graden af frihedsberøvelse.

Skrevet
  • Author

Ja hvis det ikke er kvinden selv der annoncerer, - men en mand, - så vil jeg nok holde mig væk. Hvis det viser sig at kvinden har været under tvant så er det jo mig (og de øvrige deltagere) der er voldtægtsmænd.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.