Hop til indhold

Nogle der har besøgt sugarbaben i Brønshøj

Featured Replies

Skrevet

Jeg vil bare vide om hun er ægte og ikke er fake eller bedrager. Fik læst sidst at en af herrerne fik sig nøje af et chok. Ja billederne er ikke  verified eller  ægte kan nemlig finde dem på Google. 

Redigeret af Denisthomsens

Skrevet

??? Du spørger om hun er ægte, men har læst at en anden mand har mødt hende........og som fortæller at det ikke er hende på billederne.....hvilket du også selv er kommet frem til efter en Google søgning på billederne.....

Hvad var spørgsmålet igen? B)

Skrevet

Er der kun en sb i Brønshøj? 

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Author

Hun er så fake som en taske fra Kina. Hun gøre det udelukkende for pengene og virker  påvirket. Hun har store unaturlig læber. Hun gav mig sutter uden gummi ;-)  , hun er til Quicky og vil helst have dig overstået. Det var første gang med hende og sidste gang. Rimelig akavet og usædvanligt eftersom billeder overhovedet ikke var hende. 

Skrevet
Denisthomsens skrev, for 2 timer siden:

Hun er så fake som en taske fra Kina. Hun gøre det udelukkende for pengene og virker  påvirket. Hun har store unaturlig læber. Hun gav mig sutter uden gummi ;-)  , hun er til Quicky og vil helst have dig overstået. Det var første gang med hende og sidste gang. Rimelig akavet og usædvanligt eftersom billeder overhovedet ikke var hende. 

Link? 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.