Hop til indhold
Hr Lille Niels

Mia Mirage - seductiongirls

Recommended Posts

 
 
Dejlig pige, naturlig med store ægte bryster. 
Startede stående med kys og afklædning, den oplyste højde passer. Jeg bemærker hurtigt hendes store bløde bryster, og må have lukket dem ud til kys og små nap. Det bliver taget godt i mod.
Over på sengen, flere kys og mere leg med brysterne, de er ægte og vil gerne lege med. Så vi bruger en del tid på at kysse, med tunge og hele pakken, og nusse rundt med hendes bryster. Det går over i gensidigt oralt, først til hende, så til mig og så lidt på skift. At jeg er helt klar var forventet, men det var en behagelig overraskelse at hun også blev tændt. Jeg om på ryggen og hun siddende ovenpå, i stedet for at gå direkte til sagen så leger hun lidt med mig, lidt pussyslide, hun lader spidsen glide lidt indenfor som en forsmag på hvad som venter, løfter sig væk igen. Flere tungekys, vi er nu begge godt tændte, kram til hendes dejlige bløde bryster, hun skubber spidsen indenfor for blot at løfte sig op igen. Flere kys, et klap eller to på hendes mås, pussyslide, for endelig at tage pikken helt ind. Vi starter og slutter i cowgirl, dejlig stilling med kys og bryster i mit ansigt.
Der er tid til at ligge lidt bagefter, mine hænder finder hendes bryster og de må også lige have et par kys.
 
Fik jeg nævnt at hun har dejlige bryster? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...