Hop til indhold
Agent0037

Hvordan spotter man en snydepels på Sugardaters?

Recommended Posts

Hej Alle!

Jeg er på SD i øjeblikket, der har altid været nogen der vil snyde, men jeg føler at der er en stigende tendens.

Derfor ville det være fint med input til hinanden, så vi undgår at spilde tiden, eller værre pengene...

Her er mine observationer:

1. Hvis man bliver kontaktet af en "pige" med et frækt tilbud, og hun ikke har besøgt ens profil, bør man nok bakke væk.

2. Hvis man bliver afkrævet privat telefonnummer i chatten/besked bør man nok lade være at dele det.

3. Hvis der ikke er en profiltekst, men blot nogen "sexede" sætninger, bør man være ekstra opmærksom.

4. Hvis der ikke er udfyldt noget som helst (højde, vægt, interesser) er profilen sikkert lavet i hast og er ikke seriøs.

5. Hvis en profil er online 24/7/365, er der ret sikkert ugler i mosen.

Det var mine røde flag, hvis I har nogen flere ville det være højt værdsat!

(oplever ovennævnte hver gang jeg er på SD)

Held og lykke derude!

Peter

Redigeret af Agent0037

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Prada

Jeg er stort set enig. Dog er der aldrig regler uden undtagelser. 

jeg har givet mit tlf. nr ud hvis jeg følte mig tryg er der blev sendt lidt private billeder tilbage eller vi fik en endelig aftale på plads  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DDR

Og så er der alle de i øjeblikket primært fransk-sprogede udlændinge, angiveligt bosat alle mulige mystiske steder fra Grønland og Færøerne til rent faktisk Frankrig. Har prøvet korrespondance med nogle af dem, der selv har henvendt sig, og mærkeligt nok er der pludselig radiotavshed når man går dem lidt på klingen. Pt er jeg udvalgt som favorit af 64 af dem, efter ca. 2 ugers medlemsperiode. Gæt om mit medlemsskab bliver forlænget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Prada
DDR skrev, for 4 minutter siden:

Og så er der alle de i øjeblikket primært fransk-sprogede udlændinge, angiveligt bosat alle mulige mystiske steder fra Grønland og Færøerne til rent faktisk Frankrig. Har prøvet korrespondance med nogle af dem, der selv har henvendt sig, og mærkeligt nok er der pludselig radiotavshed når man går dem lidt på klingen. Pt er jeg udvalgt som favorit af 64 af dem, efter ca. 2 ugers medlemsperiode. Gæt om mit medlemsskab bliver forlænget.

Hvad vil det sige. Favorit 64 det har jeg ikke lagt mærket til ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
DDR skrev, for 5 minutter siden:

Yes, men er de ikke forsvundet? Der var en flodbølge af dem på et tidspunkt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DDR
Agent0037 skrev, Lige nu:

Yes, men er de ikke forsvundet? Der var en flodbølge af dem på et tidspunkt.

Absolut ikke! Dette er indenfor de seneste ca. 2 uger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DDR
Prada skrev, for 2 minutter siden:

Hvad vil det sige. Favorit 64 det har jeg ikke lagt mærket til ?

Der er 64 af denne type, der har valgt mig som deres favorit.

Selv med en stor tissemand (hvad jeg ikke har) er dette liiige lidt mere end en enkelt kan overkomme...:D.

Del dette indlæg

Link til indlæg
DDR skrev, for 1 minut siden:

Der er 64 af denne type, der har valgt mig som deres favorit.

Selv med en stor tissemand (hvad jeg ikke har) er dette liiige lidt mere end en enkelt kan overkomme...:D.

Mon dieu! :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
DDR skrev, for 44 minutter siden:

Har du slet ikke haft nogen gode oplevelser? Der er langt imellem, men de er der! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er lidt nysgerrig på hvordan det foregår på jeres side af bordet. Hvor ofte bliver i reelt kontaktet af “rigtige” piger på SD? 

Jeg er blot nysgerrig, da min opfattelse er at piger på SD, som så mange andre datingsider bliver bombarderet med breve. Og de gange jeg har været der har jeg fuldstændig mister pusten fordi man bliver overvældet af breve - det er noget jeg har hørt fra flere piger. Og man mister derfor lysten til selv at tage kontakt til mænd, da man blot kan udvælge et par spændende breve fra indbakken.

Det er som sagt ikke en oplevelser jeg står med alene, men dermed ikke sagt at det er sådan for alle. Derfor jeg er nysgerrig efter at høre hvad i oplever. ^_^

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweetKisses skrev, for 2 timer siden:

Jeg er lidt nysgerrig på hvordan det foregår på jeres side af bordet. Hvor ofte bliver i reelt kontaktet af “rigtige” piger på SD? 

Jeg er blot nysgerrig, da min opfattelse er at piger på SD, som så mange andre datingsider bliver bombarderet med breve. Og de gange jeg har været der har jeg fuldstændig mister pusten fordi man bliver overvældet af breve - det er noget jeg har hørt fra flere piger. Og man mister derfor lysten til selv at tage kontakt til mænd, da man blot kan udvælge et par spændende breve fra indbakken.

Det er som sagt ikke en oplevelser jeg står med alene, men dermed ikke sagt at det er sådan for alle. Derfor jeg er nysgerrig efter at høre hvad i oplever. ^_^

Det er HELT i tråd med hvad jeg oplever. Man skal igennem en del afslag eller manglende svar før man får succes. Det kræver tålmodighed, men der er guld derinde. Har haft mange gode oplevelser. Hele forløbet med beskedudveksling foregår på pigernes premisser, men det er helt fint! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men der er mange scam profiler. Jeg har nu været medlem i siger og skriver 12 timer, uden billede og ikke betalende. Alligevel er jeg allerede 12 kvinders favorit date.

/M

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været aktiv på sugardaters i 4 - 5 år efterhånden, og jeg er kun blevet kontaktet af kvinder under 10 gange i alt - og slet ikke af kvinder bosat i udlandet. Måske fordi, jeg ikke er interesseret i kontakt med kvinder fra udlandet - og derfor har indstillet min profil til, at den kun kan ses af kvinder fra Danmark. Jeg har ganske få gange været udsat for, at udenlandske kvinder, der har angivet bopæl til et sted i DK har markeret mig som favorit - men dem har jeg bare blokeret.

Man kan faktisk styre ret meget ved, at opsætte profilen efter, hvem man er interesseret i kan se den.

Med hensyn til udveksling af telefonnumre anser jeg det faktisk for et udtryk for seriøsitet, hvis en sugarbabe foreslår, at vi udveksler mobilnr. Flere sugarbabes, som jeg har udvekslet mobilnr. med har fortalt mig, at de bruger det som en sikkerhedsfaktor, da de inden et møde kan slå nummeret op (og hvis man bruger en uregistreret "bollofon", ønsker mange unge seriøse piger ikke at gå videre). Det respekterer jeg fuldt ud - og jeg har aldrig været udsat for, at få misbrugt mit nummer.

Ellers enig med trådstarter

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...