Hop til indhold

Recommended Posts

Denne portugisiske lækkermås har været anmeldt før. For det meste virkelig positivt med nogle enkelte undtagelser.
Dog nok til at jeg var lidt spændt på, om jeg skulle blive skuffet. Kontakt gik smertefrit via SMS og en time efter jeg havde skrevet den første besked, bankede jeg på hendes dør.

Det var hende her, der åbnede døren med et smil: https://annoncelight.dk/showad/215692

Sara er ovenud dejlig. Top-hot i mine øjne og samtidig sød, naturlig og afslappet at snakke med.
Billederne er retvisende og er hendes egne. Faktisk synes jeg, hun er smukkere i virkeligheden. Alderen skal også nok passe.
Slank, smuk rund strut-numse, sødt smil og ditto øjne.

De 30 minutter gik alt for hurtigt med lækre kys, blow uden, slik til hende, som hun åbenlyst nød og en lækker omgang missionær.
Og hun gav sig tid til snak efterfølgende, før jeg nappede et hurtigt bad.
At hun kalder sig latina er ikke skudt ved siden af. Hun snakker virkelig godt engelsk, med den velkendte, sexede portugisiske tone, som jeg slet slet ikke kan stå for.

Uh, jeg kunne godt igen. Fristet til at gå mere på opdagelse mellem hendes lækre balder ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sara er som jeg tidliger beskrevet og som vores ven herover har beskrevet en ufattelig smuk og sød pige. 3 gange har jeg besøgt Sara når hun kommer til Sjælland vi har en dej kemi sammen og hun kan sit kram og har aldrig kysset så meget med en en pige i 30 min. Sara er toplækker og vi er blevet gode venner online når hun er hjemme i Portugal og kommer til det mørke Jylland..

Husk at være sød mod hende så jeg kan få den ægte varer når hun en dag besøger Sjælland.Hun er min top 2<3

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan parkere ved stedet.

Om det er diskret? Njaeh, måske ikke.
Hus i udkanten af villakvarter. Da jeg var der, stod en flok mennesker på altanen ved huset overfor, og jeg tror ikke nogen af de lokale er i tvivl om, hvad der foregår i huset.
Jeg valgte at parkere lidt væk. Det gør jeg nu altid.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...