Hop til indhold

Lege med urinsex

Featured Replies

Skrevet

Jeg skal til Aalborg mandag. Jeg vil spørge om nogen fra Aalborg har kendskab til en thai kvinde som kan lide at dykke urinsex? på forhånd tak.

Skrevet

Det tror jeg bliver vanskeligt at finde. Men del endelig hvis det lykkes. Pøj pøj

Skrevet
Roben skrev, for 19 timer siden:

Jeg skal til Aalborg mandag. Jeg vil spørge om nogen fra Aalborg har kendskab til en thai kvinde som kan lide at dykke urinsex? på forhånd tak.

Hejsa

Min erfaring er, at der er langt mellem de thai kvinder, der tilbyder urinsex, den eneste jeg har mødt er Jasmine fra Randers/ Århus - hun er ikke aktiv lige nu.

I aalborg er der et par mørke piger, der tilbyder urin, jeg har før brugt Chokotøsen til det hun er god,men er ikke på i tiden.

Hvis jeg skulle komme med et bud på en Thai, som jeg måske tror vil være med på legen, så skulle det være hende i Nørresundby, synes hendes menukort er stort så hvorfor ikke ?

Go fornøjelse og velkommen til aalborg

https://annoncelight.dk/showad/345150

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.