Hop til indhold
Guest Liderligfyr

Hvad gør i???

Recommended Posts

Guest Liderligfyr

I kender det sikkert. 2 af Jeres favoritpiger er i samme klinik og gudhjælpeme samme dag.

 

Hvad gør man så???

 

vælger man den ene fravælger man den anden :-( og det ønsker man jo ikke..... 

 

Selv plejer jeg oftest at holde mig væk så. Meeeennnnn man vil jo også gerne, nu når de er i byen. Så nogengange tager jeg chancen og håber på, kun den ene åbner døren. Hvis de så står der begge, må man jo tage begge med i rummet :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes det er svært for nydelsen og intimiteten med 2 piger går hurtigt fløjten og man skal hele tiden koncentrere sig om ikke at favourisere den ene frem for den anden alligevel. Så hellere komme 2 dage i træk.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes det er svært for nydelsen og intimiteten med 2 piger går hurtigt fløjten og man skal hele tiden koncentrere sig om ikke at favourisere den ene frem for den anden alligevel. Så hellere komme 2 dage i træk.

Ja eller komme 2 gange i træk hver dag. ;)

Jeg ville tage den jeg havde lyst til den dag. Det er trods alt et kunde/ sælger forhold. Ikke 2 ægteskaber med indbygget troskab osv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Det er jo bare et job for pigerne, så de viser over dig at det er iorden. Men så snart du går igen, så kan det ske de bliver uvenner indbyrdes, for du valgte den ene fremfor den anden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I sådan en situation undlader jeg at aflægge besøg den dag, men afventer en dag, hvor én af pigerne sidder sammen én, jeg ikke kender eller eventuelt sidder alene - sådan en dag kommer der altid. :-P

 

S

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vælg den pige du ikke har været sammen med i længest tid. Og skulle den anden brokke sig så sig at du kommer og besøger hende i næste uge igen og at du har besøgt hende sidst. Det burde alle kunne forstå.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Altså kære mænd, det er sgu da bare at ringe og sige hvem i vil ind til... Vi piger ved altså godt i er gæster med et formål. Jeg ønsker bestemt ikke så tæt et forhold til mine gæster, at jeg skulle stå og føle mig mindre værd, ked af det, vraget osv osv, så her vil det ALDRIG blive et problem. Tværtimod ville jeg da smile, give et kram og sige god fornøjelse og ja glæde mig på min kollegas vejende... Det ER et job, ikke et kærlighedes forhold. Varmt knus Line

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Det ER et job, ikke et kærlighedes forhold. 

 

Shhh!

 

Seriøst - der er sikkert nogle mænd der blander tingene lidt sammen. Men som kunde kan man jo også overveje, at netop fordi det er et job, så er den enes brød den andens "død" (hvis jeg betaler den ene, så går det i en vis forstand fra den anden). Hvis jeg alligevel ikke kan forestille mig nogensinde at ville betale den anden - så kan det være ligegyldigt. Men forventer jeg at besøge den anden kan jeg måske bekymre mig for om det vil påvirke servicen?

 

Personligt vil jeg dog snarere tro den forsmåede gør sig mere umage næste gang  :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Shhh!

Seriøst - der er sikkert nogle mænd der blander tingene lidt sammen. Men som kunde kan man jo også overveje, at netop fordi det er et job, så er den enes brød den andens "død" (hvis jeg betaler den ene, så går det i en vis forstand fra den anden). Hvis jeg alligevel ikke kan forestille mig nogensinde at ville betale den anden - så kan det være ligegyldigt. Men forventer jeg at besøge den anden kan jeg måske bekymre mig for om det vil påvirke servicen?

Personligt vil jeg dog snarere tro den forsmåede gør sig mere umage næste gang :cool:

håber ikke du har ret, for vi skulle da gerne være så professionelle, at vi yder vores bedste service hver gang og da ikke sløser og slet ikke pga en kollega får lir og penge vel... Smiler knus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har prøvet noget lignende engang.

 

Alt det indledende telefon snak, velkommen til, kaffesnak osv. foregik med den ene af 2 kvinder i huset.

Da vi så gik ind i værelset ( og jeg da gik ud fra at det var hende som det skulle foregå med ) så spurgte hun hvem af dem jeg valgte.

 

Heldigvis syntes jeg at de var ca. lige interessante for mig, så jeg valgte hende som jeg havde haft alt kontakten med.

 

Men jeg nåede da at tænke: "hvad så hvis jeg vælger den anden kvinde."

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

De gange ( få gange) jeg har arbejdet sammen med en kollega, har vi delt udgifterne og beløbet tilbage fra dagens omsætning i blandt os... Typisk havde vi lige mange, men sådan fungerede det for os... Så ingen kvaler for i betaler smiler knus Line

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg tror bare, at jeg ville opfatte det som et luksusproblem, hvis jeg skulle være så heldig, at  finde 2 favoritpiger der tilfældigvis var tilknyttet samme sted.  Kunne jeg bare finde et alternativ til favoritten, hvor der ikke først skal tilbagelægges + 150 km, betales bropenge osv,  ville jeg føle det som ren luksus. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes det er værre at besøge et bordel, hvor den første pige man bliver præsenteret for, måske ikke lige falder i ens smag og så man spør om man ikke må se den anden pige også - og det så kunne være moren. Så er det sgu svært at bede om den første igen  :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg

I kender det sikkert. 2 af Jeres favoritpiger er i samme klinik og gudhjælpeme samme dag.

 

Hvad gør man så???

 

vælger man den ene fravælger man den anden :sad: og det ønsker man jo ikke..... 

 

Selv plejer jeg oftest at holde mig væk så. Meeeennnnn man vil jo også gerne, nu når de er i byen. Så nogengange tager jeg chancen og håber på, kun den ene åbner døren. Hvis de så står der begge, må man jo tage begge med i rummet :smile:

 

Jeg har endnu aldrig været i situationen, men skulle det ske, ville jeg først høre om begge piger er til rådighed på det givne tidspunkt i det håb, at den ene måtte være optaget.... :cool:

Skulle begge piger være til rådighed, ville jeg sige til dem, at de indbyrdes skal blive enige om, hvem af dem, der helst vil betjene mig den dag, og såfremt man ikke kan blive enig om det så bed mutter trække lod - evt. ved plat eller krone :-P

Det er jo et luxusproblem, så det skal vi ikke tage så tungt.

Man kunne også vælge den pige af de to, som den pågældende dag har haft den laveste omsætning.. :idea:

Så viser man samtidig både empati og socialt sindelag, som "Tanja Ramsaltet" jo efterlyser hos os kunder :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hør nu her.

Vi skal alle sammen opføre os ordentligt og tage hensyn, vi skal ikke trampe på hinandens følelser, og vi skal kunne se os selv i spejlet og være stolte over det, vi har foretaget os.

Men - men, vi skal ikke overdrive og risikere at komme til at lide af "hensynsbetændelse". Det er, når vi sætter os selv til side for udelukkende at tage hensyn til andre menneskers følelser, hvad enten de er reelle eller er nogen, vi fantaserer os til, at den anden har.

I problemstillingen i den her tråd er der helt klart tale om hensynsbetændelse i en meget alvorlig grad.

Liderligfyr lægger følelser, som hører privatlivet til ind over en professionel kontakt, og der hører de følelser ikke hjemme.

Selvfølgelig synes man om en kvinde, man har besøgt mange gange, ellers kom man da ikke igen og igen, men hun må som professionel finde sig i, at man kan foretrække en anden.

Hvis hun i den situation føler sig en smule forbigået, er jeg sikker på, at hun kommer over det igen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...