Hop til indhold
modensønderjyde

Hua Hin Thailand - massage

Recommended Posts

Jeg er netop kommet hjem fra en dejlig ferie i Hua Hin i Thailand, hvor jeg mødte en rigtig sød og dejlig dame, som gav en rigtig god massage.

Stedet hedder Sabai Massage og ligger på Poon Suuk Road kort før Soi 57, når man kommer fra Soi Bintabaht. (Man må jo ikke oplyse den korrekte adresse.)

Damen hedder Bee og er 36 år gammel, erotisk buttet og har de lækreste naturlige store bryster, som må nydes fuldt ud. Bee giver en rigtig dejlig massage, B2B, pirring, dejligt blowjob uden gummi og slutter af med en rigtig dejlig ridetur, hvor der er gummi på.

Til slut går man sammen i bad, hvor Bee sørger for at vaske al olien af ens krop, over det hele. Alt sammen til en pris af 2.000,- baht for en time. Ca. 440,- danske kroner.

Jeg havde også fornøjelsen at få besøg af Bee på mit hotel en nat, hvor vi hyggede flere gange. Pris 2.500,- baht for hele natten.

Bee er utrolig smuk, smilende og lattermild, ikke så god til engelsk, men bruger translate. Pas godt på hende, jeg skal helt sikkert besøge hende igen, næste gang jeg kommer til Hua Hin.

Der er desværre ingen link/hjemmeside til stedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for din anmeldelse;-) Jeg skal netop til Hua hin i næste uge... Hvordan er der ellers der på nuværende tidspunkt? er det mange turister? Og hvor længe har du været der? har booket hotel til 6 dage... Jeg har set det sted på youtube "Sabai Massage" blev også anbefalet;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
modensønderjyde skrev, for 2 timer siden:

Jeg er netop kommet hjem fra en dejlig ferie i Hua Hin i Thailand, hvor jeg mødte en rigtig sød og dejlig dame, som gav en rigtig god massage.

Stedet hedder Sabai Massage og ligger på Poon Suuk Road kort før Soi 57, når man kommer fra Soi Bintabaht. (Man må jo ikke oplyse den korrekte adresse.)

Damen hedder Bee og er 36 år gammel, erotisk buttet og har de lækreste naturlige store bryster, som må nydes fuldt ud. Bee giver en rigtig dejlig massage, B2B, pirring, dejligt blowjob uden gummi og slutter af med en rigtig dejlig ridetur, hvor der er gummi på.

Til slut går man sammen i bad, hvor Bee sørger for at vaske al olien af ens krop, over det hele. Alt sammen til en pris af 2.000,- baht for en time. Ca. 440,- danske kroner.

Jeg havde også fornøjelsen at få besøg af Bee på mit hotel en nat, hvor vi hyggede flere gange. Pris 2.500,- baht for hele natten.

Bee er utrolig smuk, smilende og lattermild, ikke så god til engelsk, men bruger translate. Pas godt på hende, jeg skal helt sikkert besøge hende igen, næste gang jeg kommer til Hua Hin.

Der er desværre ingen link/hjemmeside til stedet.

Ingen problemer med at få besøg på hotellet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 1 time siden:

Tak for din anmeldelse;-) Jeg skal netop til Hua hin i næste uge... Hvordan er der ellers der på nuværende tidspunkt? er det mange turister? Og hvor længe har du været der? har booket hotel til 6 dage... Jeg har set det sted på youtube "Sabai Massage" blev også anbefalet;-)

Hej. Hvor på Youtube har du fundet det ? Jeg satser på at skulle til Hua Hin og det lyder da spændende :o) På forhånd tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jonze skrev, for 1 time siden:

Ingen problemer med at få besøg på hotellet?

Nej overhovedet ikke. Min booking var med dobbeltseng og morgenmad for 2. Kr. 2.100,- for 10 nætter på Visa hotel. Min gæst spurgte da hun kom i receptionen om registrering, men det behøvede hun ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 2 timer siden:

Tak for din anmeldelse;-) Jeg skal netop til Hua hin i næste uge... Hvordan er der ellers der på nuværende tidspunkt? er det mange turister? Og hvor længe har du været der? har booket hotel til 6 dage... Jeg har set det sted på youtube "Sabai Massage" blev også anbefalet;-)

Der er meget stille for tiden, restauranter, barer og andre steder er "sultne" efter gæster. Bee som jeg var sammen med, havde flere dage uden "kunder". Jeg var der i 10 dage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Allerhelst Thai skrev, for 2 timer siden:

Hej. Hvor på Youtube har du fundet det ? Jeg satser på at skulle til Hua Hin og det lyder da spændende :o) På forhånd tak.

Jeg skrev bare "hua hin" -men hvis du også skriver "massage" dukker det nok hurtigere op;-) Jeg ville bare se alt, hvad der byder sig...

Del dette indlæg


Link til indlæg
modensønderjyde skrev, for 1 time siden:

Der er meget stille for tiden, restauranter, barer og andre steder er "sultne" efter gæster. Bee som jeg var sammen med, havde flere dage uden "kunder". Jeg var der i 10 dage.

-Ja det har jeg godt kunne fornemme -udfra de nyeste videoer på yt. Jeg har et par kontakter -jeg skal mødes med -hvis det er for dødt -tager jeg videre... Men for mange turister gider jeg slet ikke -så helle få. Men når de begynder at holde lukket for der ingen kunder er -bliver det jo træls... Men november plejer at være en god måned i thailand -de andre steder jeg har været...

Del dette indlæg


Link til indlæg
modensønderjyde skrev, for 16 timer siden:

Damen hedder Bee og er 36 år gammel, erotisk buttet og har de lækreste naturlige store bryster, som må nydes fuldt ud. Bee giver en rigtig dejlig massage, B2B, pirring, dejligt blowjob uden gummi og slutter af med en rigtig dejlig ridetur, hvor der er gummi på.

Til slut går man sammen i bad, hvor Bee sørger for at vaske al olien af ens krop, over det hele. Alt sammen til en pris af 2.000,- baht for en time. Ca. 440,- danske kroner.

Så var det også betalt - i Pattaya har jeg en sød, rimelig slank og flot lettere moden massagedame, der gerne kommer på sin motobike til min condo og giver mig en omgang for 1000 bath (ofte får hun dog 200 extra i tips) incl. sex in the shower - og gerne om formiddagen - og hun bliver ved med at skrive om hun ikke snart skal besøge mig igen, da hun savner mig, trænger til mig og min very big dick. CIM har hun ikke været helt begejstret for, men det har hun efterhånden lært hører sig til, hvis hun skal have drikkepenge ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
mikkel15 skrev, for 6 minutter siden:

Så kan de "lære" det jernsvin. Du er sgu for cool er du :D

Nu er jeg pt. på Phillipinerne - her er pigerne meget mærkelige: regn ikke med at de vil overholde en klar aftale, vil absolut ikke CIM, shower together kan de til nød lokkes til, nogle få til sex in the shower, jeg er blevet bestjålet 2 gange, kys er mest sådan noget tantekys og så ligger de mest og kigger til den anden side imens.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hæ hæ :D nu har det åbenbart ikke været piger allesammen :wub:

Så det har været op af bakke et stykke tid :P

Du må hellere holde dig til PTT, der er du nok mere på hjemmebane :)

Butterfly :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...