Hop til indhold

Recommended Posts

Tidligere anmeldelser af stedet/ejeren, da det lå i Frederikssund området, var at ejeren ikke giver noget - men at søsteren hives ind hvis der er brug for mere end massage. Men om søsteren er fulgt med til Helsinge vides ikke …. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NilleAlle skrev, for 11 minutter siden:

Tidligere anmeldelser af stedet/ejeren, da det lå i Frederikssund området, var at ejeren ikke giver noget - men at søsteren hives ind hvis der er brug for mere end massage. Men om søsteren er fulgt med til Helsinge vides ikke …. 

Ok, tak, men det må være en del år siden at klinikken lå i Frederikssund. Har hørt at den har ligget ved Frederiksværk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Salle skrev, for 2 minutter siden:

Ok, tak, men det må være en del år siden at klinikken lå i Frederikssund. Har hørt at den har ligget ved Frederiksværk.

Min fejl. Det var Frederiksværk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Salle skrev, den 4.11.2023 at 11:35:

Er der nogen her som har prøvet ThaiMassage4you i Helsinge?

https://www.thaimassage4you.dk

ThaiMassage4you

Giver hun god massage og er hun til lidt frækt også? 

Du kan få en udemærket massage, og hun giver også HJ, hvis man spørger. Ellers ikke noget. Det er en privat bolig til info, i et nybyg kvarter, så hvis man prøver at gemme sig, så er det ikke stedet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Findesdu skrev, for 2 timer siden:

Du kan få en udemærket massage, og hun giver også HJ, hvis man spørger. Ellers ikke noget. Det er en privat bolig til info, i et nybyg kvarter, så hvis man prøver at gemme sig, så er det ikke stedet. 

Du skal være klar på at manden ligger og slanger sig med popcorn og tv inde i stuen imens.   Jeg måtte gå igen.  Det blev lidt for mærkeligt  og for tæt på 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok, så er det ikke der jeg ska have massage. Hvis manden ikke vil have at konen beskæftiger sig i denne branche så må han bede konen om at finde andet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Salle skrev, for 9 timer siden:

Ok, så er det ikke der jeg ska have massage. Hvis manden ikke vil have at konen beskæftiger sig i denne branche så må han bede konen om at finde andet.

Hvor henne læser du, at manden ikke vil have, at hun beskæftiger sig i den branche? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dinner_at_the_y skrev, 1 time siden:

Hvor henne læser du, at manden ikke vil have, at hun beskæftiger sig i den branche? 

Når han er i stuen lige ved siden af så må det være fordi han ikke stoler på konen. Det er i øvrigt også ligegyldigt hvad årsagen er til at han er der men hun mister kunder på det i hvertfald.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Salle skrev, for 30 minutter siden:

Når han er i stuen lige ved siden af så må det være fordi han ikke stoler på konen. Det er i øvrigt også ligegyldigt hvad årsagen er til at han er der men hun mister kunder på det i hvertfald.

Muligvis, men nu tilbyder hun massage og måske HJ. 
Det gør jo ikke at han ikke kan ligge og gnaske popcorn i stuen imens. 
Det kunne jo også være et tilfælde, eller at han tænder på det. 
Jeg synes da tanken er meget fræk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Salle skrev, 1 time siden:

Det er i øvrigt også ligegyldigt hvad årsagen er til at han er der

Så lad da være med at bringe dine forud indtagelser til tovs! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Klipklap skrev, den 8.11.2023 at 17:18:

Du skal være klar på at manden ligger og slanger sig med popcorn og tv inde i stuen imens.   Jeg måtte gå igen.  Det blev lidt for mærkeligt  og for tæt på 

Har tit været der formiddag, kommer kun i massage rummet, så aner ikke hvem der er hjemme. Og er egentlig ret ligeglad. Jeg kommer for massage, og er da bare fint hvis HJ følger med, men det er jo et rækkehus, så tror alligevel ikke det lige er der du skriger en orgasme ud. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...