Hop til indhold
manden_1977

SluttypigeOdense - Tilbyder creampies i dag

Recommended Posts

Jeg har ikke mødt denne pige/par, men planlægger et besøg der i eftermiddag: https://annoncelight.dk/showad/362859

Hun ser ud til at have en masse mænd til at sprøjte inde i hende, så det ville være sjovt, hvis andre medlemmer her også har lyst til at deltage i dag.

Eller hvis du har erfaringer med dem ville det være godt at høre. Profilen har været aktiv en del gange i år, men der ser ikke ud til at være nogen anmeldelse på denne side.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kunne godt få lyst, men kan ikke idag. Har prøvet noget tilsvarende med en mand tilstede flere gange med forskellige kvinder og det er ret specielt at kneppe en kvinde for næsen af kæresten. Det krævede lige lidt overvindelse den første gang.
Der er noget ved annoncen som undrer mig omkring det med alder. Hvorfor mon aldersgrænse ved 60? Hvis man kommer til sådan en aftale har man vel selv overvejet om alderen er en begrænsning. Hun er blindfoldet så hvad betyder udseendet. Ja, det må jeg jo spørge dem selv om!
Hun er ikke professionel luder, står der, men tager penge for besøget. Og det ser ud til at tænde kæresten efterfølgende, så er hun jo nok nærmere handlet :-) med mindre det også tænder hende at kæresten bliver tændt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen der har kneppet den stramme Fritidsluder og sprøjtet sperm i hende, og vil berette. Hun er tit på, og vil godt høre om det er værd at køre efter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fræktparfrafyn

Hun er på i dag fra kl 16, så hvis nogen tager en tur, kunne det være fedt med en anmeldelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...