Hop til indhold

Glædespigen: jeg er bare et helt almindeligt menneske.

Featured Replies

Skrevet
  • Author
Dillermand Junior skrev, for 3 minutter siden:

Det er ikke nedladende at generalisere og sige GPerne over en kam har en brist det kan du ikke se 

99.9 procent af alle kvinder kunne under ingen omstændigheder tænke sig at have sex med tilfældige mænd , lad nu være med at påstå det modsatte . Hvordan skal det næsten forklares , der er nogle normer, nåh jo , det at have sex med et andet menneske er noget af det mest intime og personlige , du lukket et andet menneske ind i din inderste intimssfære, man skal kender er menneske rigtigt godt før der opstår noget sexuelt. Jeg mener at hvis du kan have sex med en helt tilfældig mand du aldrig har mødt før eller bare udvekslet få ord med , så er der gudhjælpemig en brist.

• Svar 204
  • Visninger 18.2k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Jeg har et par spørgsmål… er man ikke et normalt menneske fordi “nogen” mener det man laver er “afskyeligt”?… Og hvad er der galt i at have en brist? Jeg fornemmer at der er op til flere herinde

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Det sjovt fordi jeg fornemmer ingen afsky når jeg afslører hvad jeg arbejder med.. Kun nysgerrighed og en fornemmelse af at de finder mit arbejde interessant og spændende.. Måske din egen holdning smi

• Lige dertil var jeg meget enig. Men den sætning siger meget mere om din brist, end den, der er ved glædespigerne. Har i tidens løb kendt mange glædespiger / kvinder, og jo nogle er lidt småforsty

Postede billeder

Skrevet
cassanova skrev, for 6 minutter siden:

Jeg mener at hvis du kan have sex med en helt tilfældig mand du aldrig har mødt før eller bare udvekslet få ord med , så er der gudhjælpemig en brist.

Fordi du gentager en nedladende generaliserende sviner til alle GPer gør den ikke mindre hverken nedladende eller perfid. 

Derudover påstår du at du er helt almindelig men påstår også at du selv besøger GPer så er mit spørgsmål bare hvis du udnytter kvinder du mener har en brist til at tilfredsstille dig selv og dine lyster har du så en brist ? og hvad er der så galt med dig ? For det er da også langt fra normal opførsel at udnytte andres såkaldte brist  til egen selvtilfredstillelse. 

Skrevet
cassanova skrev, for 31 minutter siden:

99.9 procent af alle kvinder kunne under ingen omstændigheder tænke sig at have sex med tilfældige mænd , lad nu være med at påstå det modsatte . Hvordan skal det næsten forklares , der er nogle normer, nåh jo , det at have sex med et andet menneske er noget af det mest intime og personlige , du lukket et andet menneske ind i din inderste intimssfære, man skal kender er menneske rigtigt godt før der opstår noget sexuelt. Jeg mener at hvis du kan have sex med en helt tilfældig mand du aldrig har mødt før eller bare udvekslet få ord med , så er der gudhjælpemig en brist.

Man kan da nå at få udvekslet rigtig mange ord før man kommer igang, f.eks. "1000 kroner?" og "Lad os starte med doggy".

Jeg kan godt forstå det er det mest intime og personlige for dig at have sex med en mand. Mange af i piger skal kende en mand rigtig godt før der opstår noget seksuelt for jer. Ikke som med mange af os mænd der nyder at være intimt sammen med en fremmed kvinde og betaler gode penge for det.

Kan det være at det for nogen af pigerne ikke er noget seksuelt, men mere en service? Måske får man en anden tilgang til det når man arbejder med det jævnligt, måske bliver det ikke så ekstremt intimt og personligt som det er for dig? Måske er der nogen der godt kan få noget ud af sex, følelsen af det, og ikke hæfter sig så meget ved hvem det er? Måske er der nogen af pigerne der nyder at have glade kunder og at hjælpe andre mennesker? Jeg ved ikke hvordan det er for GPerne, synes bare det virker som om du mest ser det ud fra dit eget perspektiv. Men jeg anerkender at du som pige nok bedre ved hvordan det er for mange andre piger.

Skrevet

Det er egentligt tåbeligt at diskutere glædespigers eventuelle brist, som om det at have en brist skulle gøre dem unormale eller ualmindelige. Et flertal af den danske befolkning har været i berøring med det psykiatriske system og har dermed en brist, hvilket betyder, at det at have en brist er ganske almindeligt. Dermed er glædespiger lige så normale som os andre, og deres særlige brist består åbenbart blot i, at de er meget generøse med deres krop og seksualitet, hvilket næppe er en brist, snarere et positivt og befriende træk i et svært fordømmende og nypuritansk behandlersamfund, der hellere peger fingre af og sygeliggør mennesker end accepterer dem, som de nu engang er.

Husk blot, at det normale har vide rammer. Det er der nogle herinde, der har glemt.

Redigeret af henlan

Skrevet
  • Author
latinas4ever skrev, for 17 minutter siden:

Man kan da nå at få udvekslet rigtig mange ord før man kommer igang, f.eks. "1000 kroner?" og "Lad os starte med doggy".

Jeg kan godt forstå det er det mest intime og personlige for dig at have sex med en mand. Mange af i piger skal kende en mand rigtig godt før der opstår noget seksuelt for jer. Ikke som med mange af os mænd der nyder at være intimt sammen med en fremmed kvinde og betaler gode penge for det.

Kan det være at det for nogen af pigerne ikke er noget seksuelt, men mere en service? Måske får man en anden tilgang til det når man arbejder med det jævnligt, måske bliver det ikke så ekstremt intimt og personligt som det er for dig? Måske er der nogen der godt kan få noget ud af sex, følelsen af det, og ikke hæfter sig så meget ved hvem det er? Måske er der nogen af pigerne der nyder at have glade kunder og at hjælpe andre mennesker? Jeg ved ikke hvordan det er for GPerne, synes bare det virker som om du mest ser det ud fra dit eget perspektiv. Men jeg anerkender at du som pige nok bedre ved hvordan det er for mange andre piger.

Ikke noget sexuelt , men en service , ja den er sgu go, fi, fin service , du har lige kneppet en GP og det er kun en service . Ja de får ganske givet en anden tilgang til det med tiden som GP. Nej det kan ikke blive ekstremt intimt og personligt , det er cool buissnes. 

Skrevet
  • Author
henlan skrev, for 7 minutter siden:

Det er egentligt tåbeligt at diskutere glædespigers eventuelle brist, som om det at have en brist skulle gøre dem unormale eller ualmindelige. Et flertal af den danske befolkning har været i berøring med det psykiatriske system og har dermed en brist, hvilket betyder, at det at have en brist er ganske almindeligt. Dermed er glædespiger lige så normale som os andre, og deres særlige brist består åbenbart blot i, at de er meget generøse med deres krop og seksualitet, hvilket næppe er en brist, snarere et positivt og befriende træk i et svært fordømmende og nypuritansk behandlersamfund, der hellere peger fingre af og sygeliggør mennesker end accepterer dem, som de nu engang er.

Husk blot, at det normale har vide rammer. Det er der nogle herinde, der har glemt.

Tvivler på at flertallet af den danske befolkning har været i berøring med psykiatrien. Ja GP eren er generøse med deres krop og seksualitet , de fleste i hvert tilfælde. Bristen består i at intimsfæren er sat ud af kraft

Skrevet
cassanova skrev, for 18 minutter siden:

Tvivler på at flertallet af den danske befolkning har været i berøring med psykiatrien. Ja GP eren er generøse med deres krop og seksualitet , de fleste i hvert tilfælde. Bristen består i at intimsfæren er sat ud af kraft

Du skal ikke tvivle. Det forholder sig, som jeg skriver. Brister er ganske almindelige ligesom besøg hos psykiater, der også har glædespiger og deres kunder som patienter. Hvorfor du lige skal pege fingre af gp'er forstår jeg ikke. Hvorfor ikke pege af astronauter. Skal sgu da være idiot for at sætte sig på toppen af en raket....

Redigeret af henlan

Skrevet

Jeg kan godt følge Ts. 
brist nej det tror jeg ikke, dumt ord valg ja. 
Hvad er normalen ja det er noget statistisk bliver 70 % af befolkningen skilt ja så er det statistisk normalt at blive skilt. 

der jeg tror det går galt er 2 ting. 
den ene der får mænd her inde op i det røde felt er hvis deres illusion og fantasi om at pigerne måske ikke er så liderlige og op at ringe når de besøger dem. 
at nodrmaltvis er en 20-30 pige ikke vild med at være sammen med en på 60 der kunne være deres far. 
ja så brister deres illusion om den liderlige pige der nyder deres besøg i grus. 

og også forskel på danske og udlandske de udlandske piger gør det for det meste fordi de kommer fra fattige lande og udsigten til et bedre liv for deres børn familie eller de er kommet ud i en dum situation netop fordi de er fattige. 

men at tror at de elsker at bor i et lille værelse med 2-3 andre piger 24/7 og modtage 5-10 mænd så er man naiv. 

for ja de bor faktisk der hvor i besøger dem tro det eller lad være. 
og husk taler ikke om handlede kvinder det er noget helt andet. 

Og de danske piger ja de har sikkert andre motiver for at gøre det. 
de er mere hyperseksuelle end andre det er ikke normalt iht. Statistikken men ikke en brist som sådan som ts skriver 

god dag. 

Skrevet
  • Author
JenniferRomantica skrev, den 3/11/2023 at 10:23:

Det sjovt fordi jeg fornemmer ingen afsky når jeg afslører hvad jeg arbejder med.. Kun nysgerrighed og en fornemmelse af at de finder mit arbejde interessant og spændende.. Måske din egen holdning smitter eller måske kvinder bare ikke vil indrømme sådan noget overfor mænd.. Hverken fremmede eller bekendte.. 

Faktisk er et par af mine veninder startet i branchen efter jeg har fortalt om det.. 

Kan i hører violinerne og englene synge. 

Skrevet
cassanova skrev, for 3 minutter siden:

Kan i hører violinerne og englene synge. 

Nej jeg hører kun arrogance og nedladenhed fra en bruger der ikke har svaret på at hvis han mener at alle GPer har en brist hvilken slags menneske er man så når man udnytter andre man mener har en brist til egen tilfredsstillelse ? 

Er det ikke i sig selv unormal opførsel og en kæmpe brist at udnytte andre man mener har en brist for egen egoistiske lyst ?

Skrevet

Fedt at du er kommet på banen med nogle modargumenter og kommentarer på kommentarer til dit indlæg @cassanova - bare super ærgerligt at det er så fjernt fra virkeligheden og så meget på månen. Husk at vi skriver 2023…. Dit verdensbillede har vist ikke rykket sig de sidste 30.. eller 60 år… og dog, folk i 60’erne var ikke nær så dømmende overfor andres seksualitet og måde at leve på som du… 

Skrevet
Larschristian skrev, for 1 time siden:

der jeg tror det går galt er 2 ting. 
den ene der får mænd her inde op i det røde felt er hvis deres illusion og fantasi om at pigerne måske ikke er 

Jeg stopper dig lige her @Larschristian inden du kommer ind i din sædvanlige smøre du behøver nemlig slet ikke gætte på hvad der fik flere af os op i det røde felt som du kalder, det det har vi nemlig allerede flere af os givet meget klart og tydeligt udtryk for her i tråden endda af flere omgange. 

1/ Det der får os op i det røde felt er Cassanovas fuldstændige perfide og ulækre menneskesyn når han stigmatiserer og taler ned om alle GPer over en kam ved at skrive at de har en brist. 

2/ Det faktum at Cassanova uden nogen faglig baggrund eller korrekte tal og data og Empiri fortsætter sit postulat hårdnakket og gør sig til enevældig dommer over hvad der er og ikke er normalt og hvem der har en brist. 

3/ Det fakta at Cassanova nu gentagne gange og i flere tråde ignorerer og glider udenom de svære spørgsmål som han ikke har et svar på elker tør svare på fordi det tvinger ham til at skue indad og overveje egne handlinger ?

Skrevet
Møffe skrev, for 14 timer siden:

Men det kan aldrig retfærdiggøres at være "personlig nedladen" Lige meget hvad nogen skriver...

Du mener ikke det er personligt nedladende at sige at alle piger der arbejder i sexsalgsbranchen har en brist.? 

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet
cassanova skrev, for 12 timer siden:

Jeg er ikke nedladende, det har jeg meget svært ved at se. Det er dog helt vildt som brugerne herinde farer i flint , bare man kradser en lille smule i den pæne lakering, jeg undres og forstår ikke rigtigt hvad det er der trigger jer , nogle af jer . 

Alle direktører er magtsyge mænd med små tissemænd der klart må have en brist et eller andet sted siden de vælger som de har gjort.. Der jo ikke særlig mange der er direktører af større firmaer.. Det samme med overlæger.. For slet ikke at snakke om rejsemontører.. 

Tror du sådan et citat ville gøre at nogle direktører/overlæger/rejsemontører forsvarede sig selv.?

Så må der jo tydeligvis være noget galt fordi lige så snart man kradser lidt i den pæne lakering så farer folk i flint...... 

Skrevet
cassanova skrev, for 9 timer siden:

"I Danmark får hver tredje af os på et tidspunkt i livet en psykisk sygdom. Hvert år har mere end 700.000 voksne symptomer på det." citat fra denne rapport fra psykiatrifonden, den er dog fra 2021, men tvivler på tallet er blevet mindre. 

Blot lidt hyggelæsning hvis du ønsker at stoppe med at tvivl, og faktisk vide bedre inden du kaster med argumenter der ryger til gulvet. 

Og sorry, men kan ikke rigtig stoppe med at grine over, at min intimsfære skulle være sat ude af kraft! :lol:

Redigeret af SweetKisses

Skrevet

Den eneste grund til at der ikke er flere der vælger at arbejde som vi piger gør er fordi de er bange for samfundets opstillede konsekvenser.. Måden verden ser en på.. De fleste forestiller sig et liv hvor de skal lyve overfor alle de elsker og holder af.. De fleste har læst artikler eller set dokumentarserier om de allermest sørgelige skæbner journalisterne har kunne finde.. Der er en reel frygt for stigmatisering selv for piger der har været i branchen i mange år.. Du har selv udtalt dig omkring kvindelige bekendtskaber der udviste foragt og afsky for pigerne i branchen når du har snakket med dem.. 

Muligvis ville alle kvinder ikke knalde vildt fremmede mænd gratis.. Det forstår jeg sku godt.. Jeg har aldrig selv haft et one night stand I mit privatliv.. 

Jeg er altid ærlig omkring hvad jeg arbejder med og jeg har aldrig oplevet den afsky eller foragt du snakker om.. Til gengæld har jeg oplevet MANGE kvinder der har udtrykt nysgerrighed og en respekt for at jeg kan det arbejde jeg har valgt fordi de ikke kunne det.. Lige indtil man var på tomandshånd og så ville de gerne hører lidt mere omkring hvor meget man kan tjene osv osv osv.. Disse kvinder har altid valgt fra pga besværet med omverdenen, fordi familie og venner ville slå hånden af dem eller bare ikke accepterer deres valg.. Eller fordi et billede siger mere end 1000 ord så det vil altid være "Bonnie og hendes 1000 mænd" eller noget andet tragisk der vil være folks billed på en glædespige uanset hvor meget vi andre råber op at det altså ikke er os.. 

Jeg tænker at ts er et pragteksemplar på mit sidste udsagn.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet
Dillermand Junior skrev, 1 time siden:

Jeg stopper dig lige her @Larschristian inden du kommer ind i din sædvanlige smøre du behøver nemlig slet ikke gætte på hvad der fik flere af os op i det røde felt som du kalder, det det har vi nemlig allerede flere af os givet meget klart og tydeligt udtryk for her i tråden endda af flere omgange. 

1/ Det der får os op i det røde felt er Cassanovas fuldstændige perfide og ulækre menneskesyn når han stigmatiserer og taler ned om alle GPer over en kam ved at skrive at de har en brist. 

2/ Det faktum at Cassanova uden nogen faglig baggrund eller korrekte tal og data og Empiri fortsætter sit postulat hårdnakket og gør sig til enevældig dommer over hvad der er og ikke er normalt og hvem der har en brist. 

3/ Det fakta at Cassanova nu gentagne gange og i flere tråde ignorerer og glider udenom de svære spørgsmål som han ikke har et svar på elker tør svare på fordi det tvinger ham til at skue indad og overveje egne handlinger ?

Du kan ikke stoppe noget :lol:

du læser præcis kun det du vil læse og pådutter andre hvad du mener er rigtigt. 

Jeg forholder mig til hvad ts skriver. 
Og hvis du læser hvad jeg skrev så er jeg jo ikke enig med ham hvad ang. brist. 
så rart med at sætte sig ind i hvad den man kommenterer rent faktisk skriver. 

og du svare på alles vegne det er også noget du tror men ikke ved. 
så stop dig selv 

Kan ikke bruge hvad du tror til noget 

Redigeret af Larschristian

Skrevet

@cassanova :

vil du svare på dette spørgsmål

hvad er det der gør at du har så meget vrede og afsky imod kvinder der sælger sex ? For det er jo ikke " Helt almindelige kvinder du har talt med der viser afsky og foragtelse "  vel ? Det er dig der gør det. Du har talt med dig selv. Du er en kvinde  ikk ?

Hvad er det der gør at du afskyr og foragter gp så meget og så intenst at du skriver den ene tråd efter den anden herinde på et købesex forum - tråde der nærmest alle handler om hvor foragtelig købe sex branchen er ?

hvad er det der gør at du bruger SÅ meget og så VEDVARENDE  energi på det ?

vil du svare på ovenstående @cassanova ?

Redigeret af Den lille frøken

Skrevet
  • Author
Den lille frøken skrev, for 43 minutter siden:

@cassanova :

vil du svare på dette spørgsmål

hvad er det der gør at du har så meget vrede og afsky imod kvinder der sælger sex ? For det er jo ikke " Helt almindelige kvinder du har talt med der viser afsky og foragtelse "  vel ? Det er dig der gør det. Du har talt med dig selv. Du er en kvinde  ikk ?

Hvad er det der gør at du afskyr og foragter gp så meget og så intenst at du skriver den ene tråd efter den anden herinde på et købesex forum - tråde der nærmest alle handler om hvor foragtelig købe sex branchen er ?

hvad er det der gør at du bruger SÅ meget og så VEDVARENDE  energi på det ?

vil du svare på ovenstående @cassanova ?

Jeg afskyr og foragter bestemt ikke GP ere , jeg syns bare det synd for dem , nej ok det var en joke. Jeg bruger så meget vedvarende energi på det , fordi jeg åbenbart har fat i noget interessant. Hvorfor er der en sådan voldsom vrede og opstandelse over at jeg tillader mig at skrive at GP ere ikke er helt almindelige mennesker , når det gælder valget af prostitutionslivet vel at bemærke. 

Skrevet
cassanova skrev, for 17 minutter siden:

Jeg afskyr og foragter bestemt ikke GP ere , jeg syns bare det synd for dem , nej ok det var en joke. Jeg bruger så meget vedvarende energi på det , fordi jeg åbenbart har fat i noget interessant. Hvorfor er der en sådan voldsom vrede og opstandelse over at jeg tillader mig at skrive at GP ere ikke er helt almindelige mennesker , når det gælder valget af prostitutionslivet vel at bemærke. 

Tak for svar selvom det kun var et halvt svar. Idet du ikke har svaret på om du er kvinde. 

Det der gør at jeg provokeres af dine udsagn herinde  er at der er noget der slet ikke hænger sammen . Der er noget der ikke giver mening. Jeg synes at det er helt ok at have den mening du har om sex branchen . Og om købesex . Og at du synes det er synd kvinder der sælger sex.  En tråd om det ville jeg skam tage helt seriøst. Problemet er bare at du laver /opfinder historier om kvinder for at understøtte din mening. I tidligere tråde havde du indtil flere faste GP der var hhv alkoholiker og løgner. Og det passer jo ikke at du køber sex vel ? 

Det er fair nok at have den holdning du har , men du har nu i mange mange tråde stillet givet udtryk for din - hvad skal man sige - medlidenhed med kvinder i købesex branchen på mange lidt flatterende måder. Og du har dækket dine holdninger her ind med opfundne historier og spørgsmål uden rigtig at forholde dig til de ganske nuancerede svar du efterhånden har fået. Det er som om du laver debat efter debat uden at ville lytte til de svar der kommer. Det at du opfinder historier gør bare at du i mine øjne kommer til at fremstå uærlig og  så har jeg svært ved at tage dig seriøst.

Så er der mønstret med at du lægger debat efter debat op med få dages mellemrum. Det er altid den samme debat du lægger op, forstået på den måde at det er samme emne debatten kredser om : de stakkels gp der både drikker, lyver og har en brist. Du har også lagt en debat op om hvor ulækkert gang bang er og hvor klamt det er at komme i en kvinde når andre " har været der " 

Alt i alt tegner der sig et mønster af en person der er ualmindelig optaget af at devaluere købesex og kvinderne indenfor branchen. En person der har ualmindelig mange fordomme og som ikke vil flytte sig en tomme i sine utallige " debatter ". En person der opfinder historier for at understøtte sine holdninger og udgiver sig for noget helt andet end h*n er.

Det er det der provokerer mig. For din holdning vil jeg gerne debattere, hvis du altså gad lytte . Og det føler jeg slet ikke du vil . 

Skrevet
cassanova skrev, for 36 minutter siden:

Det eneste du udstiller lige nu, er dig selv og ingen andre. Er du en kvinde, som opdagede din mand var dig utro med en GP og nu gør det her som hævn? 

Skrevet
  • Author
udinaturen skrev, for 7 minutter siden:

Det eneste du udstiller lige nu, er dig selv og ingen andre. Er du en kvinde, som opdagede din mand var dig utro med en GP og nu gør det her som hævn? 

Gå udinaturen og køl af.

Skrevet
cassanova skrev, for 48 minutter siden:

Gå udinaturen og køl af.

Og igen snakker du iden om og svarer ikke på din egen motivation mens du gerne vil have at GPerne skal diske op med alle oplysningerne det er rent hykleri

Skrevet

Pointen med mit indlæg var blot, at når det nu er sådan, at ca. 40-50 procent af den danske befolkning på et eller andet tidspunkt i deres liv udvikler psykisk sygdom, så er det at have en brist ganske almindeligt, og dermed bliver glædespigerne, med de brister de nu har, ganske almindelige, ligesom sexkunderne med deres brister er ganske almindelige. Valget af prostitution som erhverv er muligvis ualmindeligt, men det er helt almindelige mennesker, der træffer valget.

Hvordan kan det være, at en mand igennem sit liv kan have 100 one night stands uden at have en brist, og få en masse ros og opbakning, men hvis en kvinde boller 100 fremmede mænd på et bordel, så har hun en brist?

Skrevet
cassanova skrev, den 3.11.2023 at 21:56:

Mit indlæg handler ikke om gp erene  syntes om at være prostituerede eller hvorfor de har valgt at være prostituerede eller om de trives med det , mange af svarene afsporer diskussionen i den retning. Mit indlæg handler om det at være ALMINDELIG , et helt almindeligt menneske. Og det kan vel næppe siges at være ALMINDELIGT at tilvælge sex med tilfældige mænd, prostitution. Det er vel ret beset et sjældent valg , et gæt er måske 0.01 promille eller 1 ud af 100.000. Når man tilhører en gruppe af mennesker som måske udgør 0.01 promille så er man vel ikke helt Så ALMINDELIG som mange prostituerede vil gøre sig til. 

Har du set videoen på youtube om hende den sex afhængige brite, der skulle have sex 5 gange om dagen og var bange for at gå ud af døren, for hun ikke styre sig selv :lol:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.