Hop til indhold

Glædespigen: jeg er bare et helt almindeligt menneske.

Featured Replies

Skrevet
Thor.2023 skrev, for 2 timer siden:

This is not about idealizing or comparing the work of a sex worker with other types of work - What is written are just examples of different jobs, people's choices and their due importance, so there was no naivety on the part of some in idealizing or compare the work of the sex worker
with other professions, these are just examples so that perhaps the initiator of this debate or whoever is interested, understands the great difference that exists between people, their needs and their appropriate choices.

Have a good day

Thor. 

Kære Thor -du har din måde at læse det folk skriver, hvilket er fint nok for mig;-) Men jeg er ikke enig, og det behøver vi heller ikke at være;-) Det er nogen der bliver ved med, at idylisere/romatisere arbejdet som gp. Og ydermere negligere de store omkostninger det kan have, og har for mange både psykisk og fysisk. (muligvis gælder det ikke for de gp det er herinde i dette forum) Men det er åbenbart også mange af deres kunder der bliver ved med, at forsvare den holdning, og dem der skrive på den måde... Det er en verden udenfor dette forum,  som ikke kun består af de "handlede" piger og dem herinde fra(som ingen problemer har) det er en mellemgruppe som både er danske, og udenlanske som udgøre størstedelen af gp... Men når det bliver italesat går snakken kun i en retning "de handlede piger" (dette er ikke kun møntet på denne tråd, men mange andre også;-)  

• Svar 204
  • Visninger 18.2k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Jeg har et par spørgsmål… er man ikke et normalt menneske fordi “nogen” mener det man laver er “afskyeligt”?… Og hvad er der galt i at have en brist? Jeg fornemmer at der er op til flere herinde

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Det sjovt fordi jeg fornemmer ingen afsky når jeg afslører hvad jeg arbejder med.. Kun nysgerrighed og en fornemmelse af at de finder mit arbejde interessant og spændende.. Måske din egen holdning smi

• Lige dertil var jeg meget enig. Men den sætning siger meget mere om din brist, end den, der er ved glædespigerne. Har i tidens løb kendt mange glædespiger / kvinder, og jo nogle er lidt småforsty

Postede billeder

Skrevet
Møffe skrev, for 26 minutter siden:

Det er nogen der bliver ved med, at idylisere/romatisere arbejdet som gp. Og ydermere negligere de store omkostninger det kan have, og har for mange både psykisk og fysisk. (muligvis gælder det ikke for de gp det er herinde i dette forum) Men det er åbenbart også mange af deres kunder der bliver ved med, at forsvare den holdning, og dem der skrive på den måde... Det er en verden udenfor dette forum,  som ikke kun består af de "handlede" piger og dem herinde fra(som ingen problemer har) det er en mellemgruppe som både er danske, og udenlanske som udgøre størstedelen af gp...

Fuldstændig RIGTIGT.. 

Vigtigt er det dog at understrege, at selvom ovenstående er virkeligheden.. Så skal "velfungerende" tilfredse GP's IKKE stå på mål/ forsvare sig selv samt deres job - på den konto..

Skrevet
Møffe skrev, for 48 minutter siden:

Kære Thor -du har din måde at læse det folk skriver, hvilket er fint nok for mig;-) Men jeg er ikke enig, og det behøver vi heller ikke at være;-) Det er nogen der bliver ved med, at idylisere/romatisere arbejdet som gp. Og ydermere negligere de store omkostninger det kan have, og har for mange både psykisk og fysisk. (muligvis gælder det ikke for de gp det er herinde i dette forum) Men det er åbenbart også mange af deres kunder der bliver ved med, at forsvare den holdning, og dem der skrive på den måde... Det er en verden udenfor dette forum,  som ikke kun består af de "handlede" piger og dem herinde fra(som ingen problemer har) det er en mellemgruppe som både er danske, og udenlanske som udgøre størstedelen af gp... Men når det bliver italesat går snakken kun i en retning "de handlede piger" (dette er ikke kun møntet på denne tråd, men mange andre også;-)  

Hello Møffe

You also have your way of interpreting what others write (especially the debate initiator) and about that there is nothing that can be done and that is good enough because we show in some way who we are.

No, I'm very far from idyllize or romanticize a girl's work, I know exactly that every choice has its consequences and for those who have no choice, of which there are many, the result can be traumatizing, irreversible and I feel sorry for these people, but that is a subject (although unfortunately it will never be resolved) for another debate. 

Thor. 

Skrevet

Hvorfor dine total latterlige opslag igen igen, det er jo tydeligt at du har en skjult dagsorden, om at du vil sætte piger der prostituere i dårligt lys, det er så tydeligt at læse mellem linjerne .

Hvorfor er du herinde og besøger GP er når du har et had til dem ???????

Gad vide hvilket menneske du er :ph34r:

Skrevet
DetStærkeKøn skrev, 1 time siden:

Fuldstændig RIGTIGT.. 

Vigtigt er det dog at understrege, at selvom ovenstående er virkeligheden.. Så skal "velfungerende" tilfredse GP's IKKE stå på mål/ forsvare sig selv samt deres job - på den konto..

Gør de da det? /hvordan gør de det?

Skrevet
DetStærkeKøn skrev, for 1 time siden:

Fuldstændig RIGTIGT.. 

If girls who are satisfied and “functioning well” should not defend themselves and their jobs, then clients should not visit and stay in places where they know there are girls who are not independent and are clearly exploited.

Have a good night 

Thor 

Skrevet

I er helt almindelige mennesker...;)

Problemet er måske at prostitution er som bekendt, det ældste erhverv der findes.. Der vil altid være almindelige mennesker der sælger, og der vil altid være almindelige mennesker der køber...

Udbud og efterspørgsel. 

Er prisen den rigtige..??

Tja, I forhold til hvad..?  Er prisen den rigtige i Magasin eller i Netto..

Så længe der er kunder til begge målgrupper, så er prisen den rigtige..

Så ja, vi er alle almindelige mennesker, der et en del i verdens ældste erhverv..❤️❤️

Skrevet
cassanova skrev, den 3.11.2023 at 10:00:

Ja er glædespigerne helt almindelig mennesker ? Ja det er de vel , de har følelser som alle andre mennesker af kød og blod, har fået børn, går på toilettet, fejrer juleaften, handler ind i Netto, m.v.MEN når det kommer til at vælge at sælge sex , dvs. Lægge krop til  fremmede mænds sexuelle lyster, at prostituere sig selv , det kan vel godt siges ikke at være helt almindeligt! Når jeg taler  med helt “ almindelige “ kvinder om prostitution og det at lægge krop til fremmede mænd , så er afskyen og foragtelsen til at føle på , det er DET værste de kunne forestille sig. Jeg bliver lidt tricket når glædespigerne herinde ofte bruger vendingen “vi er bare helt almindelige mennesker” . Der hvor jeg vil hen med dette indlæg er , at det er en meget lille procentdel af kvinder som vælger prostitutionen, måske kun 0,1 promille! Selvom Glædespigerne er helt almindelige mennesker som alle os andre, så er der vel en brist på en eller ande måde et eller andet sted.

Kære @cassanovaHvad giver dig ret til at skrive så nedladende om andre mennesker? Hvordan definerer du "almindelig" og hvad mener du med "brist"? du pakker det ind i tåget nysgerrighed og vage formuleringer og du antyder meget kraftigt at piger der sælger sex har en brist. Dine tal er helt ude i skoven, sidste opgørelse Salg af sex i Danmark 2020 viser at der i 2020 var ca. 4500 unikke personer der solgte sex i Danmark, lad os antage at blot 1/3 af dem er danske så taler vi om 1500 danske piger. Der er lidt over 5.8 millioner indbyggere i Danmark, 0,1 promille er 580. I samme rapport indeholder interessant læsning om grunde til at gå ind i faget.  Med andre ord, du har ikke gidet/magtet at lave blot en smule research før du smider dine slet skjulte anklager ud og du hænger alle GPer ud som folk med en brist, det er for ringe.

Hvad får du ud af dine mange små opslag hvor du stiller et tåget spørgsmål? sidder du og river dig i fjederen mens du følger debatten? Får du den opmærksomhed online, som du savner i den analoge verden? 

Jeg kan jo bare lade være med at læse/kommentere på opslagene (don't feed the troll) og det gør jeg generelt også, men dette indlæg gjorde mig vred da det er så nedladende overfor en hel gruppe som du udskammer uden nogen form for dokumentation eller noget egentligt formål.

Ærbødigst, DrMabuse

Skrevet
drmabuse skrev, 1 time siden:

Kære @cassanovaHvad giver dig ret til at skrive så nedladende om andre mennesker? Hvordan definerer du "almindelig" og hvad mener du med "brist"? du pakker det ind i tåget nysgerrighed og vage formuleringer og du antyder meget kraftigt at piger der sælger sex har en brist. Dine tal er helt ude i skoven, sidste opgørelse Salg af sex i Danmark 2020 viser at der i 2020 var ca. 4500 unikke personer der solgte sex i Danmark, lad os antage at blot 1/3 af dem er danske så taler vi om 1500 danske piger. Der er lidt over 5.8 millioner indbyggere i Danmark, 0,1 promille er 580. I samme rapport indeholder interessant læsning om grunde til at gå ind i faget.  Med andre ord, du har ikke gidet/magtet at lave blot en smule research før du smider dine slet skjulte anklager ud og du hænger alle GPer ud som folk med en brist, det er for ringe.

Hvad får du ud af dine mange små opslag hvor du stiller et tåget spørgsmål? sidder du og river dig i fjederen mens du følger debatten? Får du den opmærksomhed online, som du savner i den analoge verden? 

Jeg kan jo bare lade være med at læse/kommentere på opslagene (don't feed the troll) og det gør jeg generelt også, men dette indlæg gjorde mig vred da det er så nedladende overfor en hel gruppe som du udskammer uden nogen form for dokumentation eller noget egentligt formål.

Ærbødigst, DrMabuse

Kære DrMabuse

"Cassanova" burde have en medalje for denne tråd;-) Han er højest sandsynlig ikke journalist og kan research... men behøver han det. Du tolker på det han har skreven -hvad giver dig ret til det? -Han stille spørgsmål og rejser problemstillinger -italesætter noget som åbenbart er meget tabubelagt i dette forum også -som han ikke selv kender svaret på... Han har vel ligeså meget ret til, at skrive her som du, og andre har? At du ikke bryder dig om hans "vage formuleringer" og mener de er nedladen "overfor en hel gruppe" det er jo fordi du har de "briller" på, og ikke læser hvad han egentlig skriver -måske pga. din vrede... Men du er jo personlig nedladen/anklagende overfor ts (ligesom andre) retfærdiggøre de/du har ret til det? 

Vh

Skrevet

Ved simpelthen ikke om jeg skal grine eller græde oven på sådan et statement ..

Hvordan kan en lyst til hyppig sex og forkælelse af andre mennesker , at gøre noget godt for andre men oftest også sig selv ,

ende ud i at man har en "BRIST"  

Så fordi jeg kan lide at forkæle mine gæster , kredser om dem , kredser for dem og gør alt for at de har det godt , så har jeg en brist ..

Det hænger sgu ikke sammen i min verden , tværtimod ...

Men det er jo bare min mening :)

Skrevet
Møffe skrev, for 4 timer siden:

Du tolker på det han har skreven -hvad giver dig ret til det?

Kære @Møffe, du har helt ret, jeg tolker og replicerer efterfølgende på hvad TS har skrevet, det er ret så gængs praksis på diskussionsfora ;)

Han er højest sandsynlig ikke journalist og kan research... men behøver han det

Nej, det behøver han da ikke, men mangel på basal research og tal der er helt ude i skoven og tydeligvis blot opfundet til lejligheden underminerer det seriøse og får det, i min optik, til at fremstå skingert. Når man hævder at en hel gruppe mennesker MÅ have en brist, så ville bare en smule forarbejde klæde ham. Jeg var meget venlig i min behandling af hans tal på 0,1 promille, for ret beset ser han kun på GP'er, altså kvinder i alderen 18-40 år, denne gruppe udgør ifølge Danmarks statistik ca. 800.000 personer (jeg har her taget gruppen 19-39 på 755.000 og rundet lidt op) så 0,1 promille er 80 personer, den lader vi stå et øjeblik...

Han stille spørgsmål og rejser problemstillinger -italesætter noget som åbenbart er meget tabubelagt

Helt enig, han stiller mange spørgsmål, sjældent på en særlig begavet måde, hvilket leder mig til at tro at han går efter debatten ikke indsigten. Hvordan ræsonnerer du dig frem til at emnet er meget tabubelagt?

Han har vel ligeså meget ret til, at skrive her som du, og andre har?

Afgjort, det har jeg heller ikke anfægtet i mit indlæg.

At du ikke bryder dig om hans "vage formuleringer" og mener de er nedladen "overfor en hel gruppe" det er jo fordi du har de "briller" på, og ikke læser hvad han egentlig skriver

Her må du lige hjælpe mig, hvad er det præcist han skriver som jeg ikke læser?

Men du er jo personlig nedladen/anklagende overfor ts (ligesom andre) retfærdiggøre de/du har ret til det? 

Ja, det er jeg fordi jeg ikke bryder mig om hans tone og hans implicitte antagelser som udskammer alle der har valgt at arbejde som GP, det er en ret jeg tager mig, det står jeg ved, og hvis TS eller andre føler at jeg i indhold eller tone går over grænsen, så tager jeg gerne diskussionen her, men på kvalificeret baggrund, ikke bare postulater.

Ærbødigst, DrMabuse

Skrevet
drmabuse skrev, for 14 minutter siden:

Kære @Møffe, du har helt ret, jeg tolker og replicerer efterfølgende på hvad TS har skrevet, det er ret så gængs praksis på diskussionsfora ;)

Nej, det behøver han da ikke, men mangel på basal research og tal der er helt ude i skoven og tydeligvis blot opfundet til lejligheden underminerer det seriøse og får det, i min optik, til at fremstå skingert. Når man hævder at en hel gruppe mennesker MÅ have en brist, så ville bare en smule forarbejde klæde ham. Jeg var meget venlig i min behandling af hans tal på 0,1 promille, for ret beset ser han kun på GP'er, altså kvinder i alderen 18-40 år, denne gruppe udgør ifølge Danmarks statistik ca. 800.000 personer (jeg har her taget gruppen 19-39 på 755.000 og rundet lidt op) så 0,1 promille er 80 personer, den lader vi stå et øjeblik...

Helt enig, han stiller mange spørgsmål, sjældent på en særlig begavet måde, hvilket leder mig til at tro at han går efter debatten ikke indsigten. Hvordan ræsonnerer du dig frem til at emnet er meget tabubelagt?

Afgjort, det har jeg heller ikke anfægtet i mit indlæg.

Her må du lige hjælpe mig, hvad er det præcist han skriver som jeg ikke læser?

Ja, det er jeg fordi jeg ikke bryder mig om hans tone og hans implicitte antagelser som udskammer alle der har valgt at arbejde som GP, det er en ret jeg tager mig, det står jeg ved, og hvis TS eller andre føler at jeg i indhold eller tone går over grænsen, så tager jeg gerne diskussionen her, men på kvalificeret baggrund, ikke bare postulater.

Ærbødigst, DrMabuse

Helt kort -fordi det er noget du ikke bryder dig om at læse -retfærdiggøre at du er "personlig nedladen/anklagende overfor ts " -"det er en ret jeg tager mig" -og det vil du gerne diskutere her, på kvalificeret baggrund, "ikke bare postulater" -Det er jo ikke noget, at diskutere du har jo taget dig retten -og retfærdiggjort det! Sådanne personer har jeg ingen respekt for tvært i mod. Og det er da kun tidsspille, at debater yderligere med dig;-) Men det kan aldrig retfærdiggøres at være "personlig nedladen" Lige meget hvad nogen skriver...

Skrevet
Møffe skrev, for 5 timer siden:

Kære DrMabuse

"Cassanova" burde have en medalje for denne tråd;-) Han er højest sandsynlig ikke journalist og kan research... men behøver han det. Du tolker på det han har skreven -hvad giver dig ret til det? -Han stille spørgsmål og rejser problemstillinger -italesætter noget som åbenbart er meget tabubelagt i dette forum også -som han ikke selv kender svaret på... Han har vel ligeså meget ret til, at skrive her som du, og andre har? At du ikke bryder dig om hans "vage formuleringer" og mener de er nedladen "overfor en hel gruppe" det er jo fordi du har de "briller" på, og ikke læser hvad han egentlig skriver -måske pga. din vrede... Men du er jo personlig nedladen/anklagende overfor ts (ligesom andre) retfærdiggøre de/du har ret til det? 

Vh

TS problemstilling er ekstrem vag, specielt når den ikke bakkes af nogen form for valid data andet end hans egne “betragtninger” og hvad han lige mener er rigtigt/forkert. Det viser også hvor uintelligent det er, at dele holdninger/meninger om et emne, som man på ingen måder har nogen viden om. Hvis man åbner munden, og man tager så grueligt fejl, så skal man også forvente at få huk for det. 

Det er også den gode grund til at flere herinde er nedladende overfor TS. Det er ikke første gang og ej heller sidste gang, at vedkommende laver sådan nedladende opslag.

Hvad mener du med at tolke? Der er intet at tolke på. Hans ord er så billige, at man skulle tro, at han købte dem i Tyskland. Det er ikke en litterær eller særlig videnskabelig tilgang til emnet, og derfor heller intet at tolke på. Du vifter rundt med ord, som du knap nok selv forstår. 

Det er eneste TS gør, er at pege fingre. Han kunne ligeså godt stoppe op på gaden og råbe: “SE! DET ER EN MULTIHANDIKAPPET PERSON!! ENDDA I EN KØRESTOL!! DU MÅ VIDST UDGØRE EN LILLE PROMILLE AF BEFOLKNINGEN IFØLGE MIN FORSKNING!!” (dette er ikke en sammenligning med det at være GP) 

Tak, og god dag derude. 

Redigeret af udinaturen

Skrevet
Møffe skrev, for 18 minutter siden:

-"det er en ret jeg tager mig" -og det vil du gerne diskutere her, på kvalificeret baggrund, "ikke bare postulater" -Det er jo ikke noget, at diskutere du har jo taget dig retten -og retfærdiggjort det!

Kære @Møffe Jeg har taget retten til at ytre mig da der ikke er nogen specifikke regler for hvornår nogen "har ret" til at kommentere eller replicere på et indlæg eller selv lave et indlæg. Den ret jeg har taget og som forarger dig er i tråd med den ytringsfrihed vi nyder godt af i Danmark. Hvordan kan man ellers kommentere på indlæg?  Skal man bede om lov? 

Jeg spurgte selv TS hvad der gav ham ret til at skrive nedladende, det var ment som et faktisk spørgsmål, ikke et retorisk, han har så ikke svaret endnu, men det er en anden sag.

Møffe skrev, for 23 minutter siden:

Men det kan aldrig retfærdiggøres at være "personlig nedladen" Lige meget hvad nogen skriver...

Det er din mening og den respekterer jeg, min mening er en anden, bemærk dog at hvor du gør din betragtning til universel, indskrænker jeg mig til at forholde mig til din mening ;)

Ærbødigst, DrMabuse

Skrevet

1.3 Der accepteres ikke personlige angreb mod andre brugere af Eroguide.dk. Overtrædelser kan medføre sanktioner.

1.5 Personlige opgør skal ikke finde sted i debatterne, disse må tages via private beskeder.

Kan det gradbøjes?

Skrevet
  • Author

Jeg er ikke nedladende, det har jeg meget svært ved at se. Det er dog helt vildt som brugerne herinde farer i flint , bare man kradser en lille smule i den pæne lakering, jeg undres og forstår ikke rigtigt hvad det er der trigger jer , nogle af jer . 

Skrevet
cassanova skrev, for 2 minutter siden:

Jeg er ikke nedladende, det har jeg meget svært ved at se. Det er dog helt vildt som brugerne herinde farer i flint , bare man kradser en lille smule i den pæne lakering, jeg undres og forstår ikke rigtigt hvad det er der trigger jer , nogle af jer . 

Du er simpelthen ude af trit med en reel virkeligheds,- og situationsfornemmelse. Hvordan kan det IKKE være forkert, at sige det, du siger, i sådant forum som dette? Du peger jo direkte fingre. Du virker som et menneske med mangel på empati, specielt med alle dine tidligere opslag også. 

Skrevet
  • Author
udinaturen skrev, for 14 minutter siden:

Du er simpelthen ude af trit med en reel virkeligheds,- og situationsfornemmelse. Hvordan kan det IKKE være forkert, at sige det, du siger, i sådant forum som dette? Du peger jo direkte fingre. Du virker som et menneske med mangel på empati, specielt med alle dine tidligere opslag også. 

Jeg skriver jo at GP erene er helt almindelige mennesker generelt, men når det kommer til at de vælger at prostituere sig selv , så er de gudhjælpemig ikke almindelige. Baggrunden for mit indlæg er at flere GP ere herinde skriver at “ vi er jo bare helt almindelige mennesker som alle jer andre” .

Skrevet
cassanova skrev, for 37 minutter siden:

Jeg skriver jo at GP erene er helt almindelige mennesker generelt, men når det kommer til at de vælger at prostituere sig selv , så er de gudhjælpemig ikke almindelige.

Kan du selv forklare din egen selvmodsigelse i ovennævnte skriv? ...hvis du altså du selv kan se selvmodsigelsen? :huh:

Redigeret af Cruise

Skrevet
  • Author
Cruise skrev, for 4 minutter siden:

Kan du selv forklare din egen selvmodsigelse i ovennævnte skriv? ...hvis du altså du selv kan se selvmodsigelsen? :huh:

Ja det kan virke selvmodsigende . Er det almindeligt aktivt at vælge prostitutionen som erhverv/bierhverv? 

Skrevet

Dit skriv besvarede jo ikke mit spørgsmål, hvilket ikke er så underligt ej heller den store overraskelse :rolleyes:, men vi kan jo fortsætte legen med at komme med modspørgsmål i stedet for at besvare spørgsmål ;):

Er det almindeligt at snage i gp'ers liv, gøren og laden? 

Hvorfor ikke bare glædes over de findes, så kan man jo selv vælge, hvem eller om man vil besøge dem? :)

Skrevet
  • Author
Cruise skrev, for 7 minutter siden:

Dit skriv besvarede jo ikke mit spørgsmål, hvilket ikke er så underligt ej heller den store overraskelse :rolleyes:, men vi kan jo fortsætte legen med at komme med modspørgsmål i stedet for at besvare spørgsmål ;):

Er det almindeligt at snage i gp'ers liv, gøren og laden? 

Hvorfor ikke bare glædes over de findes, så kan man jo selv vælge, hvem eller om man vil besøge dem? :)

Hov, du besvarede ikke MIT spørgsmål: Er det almindeligt aktivt at vælge prostitutionen som erhverv/bierhverv?

Skrevet
cassanova skrev, for 1 time siden:

Det er ikke nedladende at generalisere og sige GPerne over en kam har en brist det kan du ikke se 

Skrevet
cassanova skrev, for 18 minutter siden:

Hov, du besvarede ikke MIT spørgsmål

Nej, det gjorde du jo ikke, da jeg spurgte dig om en forklaring på din selvmodsigelse tidligere. Stopper her ellers går der alt for meget "Spørge Jørgen" i den, og det er der ingen, der bliver klogere af. Derimod kunne dialogen måske have været berigende og frugtbar, hvis du havde valgt at besvare mit indledende spørgsmål, men det valgte du så ikke!

Så derfor bliver det et STOP herfra, inden de 20 spørgsmål til professoren er opbrugt!  :ugeek:

Ps. den "brist", der omtales her i tråden, har jeg et rigtig godt bud på, hvor den retteligt bør placeres  B)

Redigeret af Cruise
Tilføjelse

Skrevet
Møffe skrev, for 2 timer siden:

1.3 Der accepteres ikke personlige angreb mod andre brugere af Eroguide.dk. Overtrædelser kan medføre sanktioner.

1.5 Personlige opgør skal ikke finde sted i debatterne, disse må tages via private beskeder.

Kan det gradbøjes?

Kære @Møffe hvad siger du til følgende: svagt angreb, moderat angreb, stærkt angreb? vupti så er det gradbøjet. Men sagen er vel om der er tale om et angreb, altså, hvad er definitionen af et angreb? 

Heldigvis har vi moderatorer til at håndtere den slags og jeg venter roligt på eventuelt at høre deres kommentar. Dog vil jeg gerne slå fast at jeg ikke havde til sigte at angribe TS, blot at pointere min indignation over hans ringeagtende af GP’er.

Ærbødigst, DrMabuse

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.