Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej gutter

Jeg savner Tatar (Lumby). Hun er uden tvivl den bedste jeg har været ved. 

når jeg søger på navnet kommer der ingen annoncer frem… har hun skiftet navn, eller er hun væk-væk? 

Skrevet

Ja hun var god, og det var et super sted, med dejlig service.  også andre gode piger der, håber de starter op igen. 

• 1 month later...
Skrevet

Jeg savner virkelig også Tatar i Lunde på Fyn. Hende og veninden Sara har jeg besøgt flere gange i trekanter. De var helt outstanding. Ville også blive meget glad for at møde dem igen. Men aner ikke om de evt. har skiftet navn og måske er et andet sted i landet, eller om de er helt ude af landet for tid og evighed. Jeg har søgt efter dem adskillige gange uden held, så hvis nogen ved noget vil jeg blive glad for et hint :-)

Skrevet
KalleKulmule skrev, 1 time siden:

Jeg savner virkelig også Tatar i Lunde på Fyn. Hende og veninden Sara har jeg besøgt flere gange i trekanter. De var helt outstanding. Ville også blive meget glad for at møde dem igen. Men aner ikke om de evt. har skiftet navn og måske er et andet sted i landet, eller om de er helt ude af landet for tid og evighed. Jeg har søgt efter dem adskillige gange uden held, så hvis nogen ved noget vil jeg blive glad for et hint :-)

Var der ikke noget med at de blev udvist og butikken lukket dengang?

I såfald tænker jeg ikke vi ser dem igen.

Skrevet
Big3lover skrev, for 1 time siden:

Var der ikke noget med at de blev udvist og butikken lukket dengang?

I såfald tænker jeg ikke vi ser dem igen.

Jo politiet havde en sag igang, og pigerne blev sendt hjem. Ved ikke om ejeren i Lunde fik en dom. Tror dog desværre ikke vi ser de piger igen, men har da lov til at håbe

Skrevet
Mr1time skrev, for 19 timer siden:

Jo politiet havde en sag igang, og pigerne blev sendt hjem. Ved ikke om ejeren i Lunde fik en dom. Tror dog desværre ikke vi ser de piger igen, men har da lov til at håbe

Ja det er en skam, det var et super sted , med gode piger og en fin kunde behandling hele vejen igennem .  

Skrevet

Ved ikke hvem Beer er. Men jeg ved at der var én af pigerne fra Lunde som på et tidspunkt var i Kolding i en længere periode....kan ikk huske hvad hun hed. Men hun forsvandt for en mdr. eller der omkring siden.

• 3 weeks later...
Skrevet

Der kommer vist ikke til og ske mere i Lunde, ifølge Fyns stiftidene . Er der en mand på 56 år, i retten for rufferi..:-(

Skrevet
latex skrev, for 1 time siden:

Der kommer vist ikke til og ske mere i Lunde, ifølge Fyns stiftidene . Er der en mand på 56 år, i retten for rufferi..:-(

Det betyder heller ikke noget om det er i Lunde, men Tatar og Sara må godt komme tilbage. Nok den bedste trekant jeg nogensinde har haft, da de virkelig gik til den med slikkeri og kyssen sammen.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.