Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg savner virkelig også Tatar i Lunde på Fyn. Hende og veninden Sara har jeg besøgt flere gange i trekanter. De var helt outstanding. Ville også blive meget glad for at møde dem igen. Men aner ikke om de evt. har skiftet navn og måske er et andet sted i landet, eller om de er helt ude af landet for tid og evighed. Jeg har søgt efter dem adskillige gange uden held, så hvis nogen ved noget vil jeg blive glad for et hint :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
KalleKulmule skrev, 1 time siden:

Jeg savner virkelig også Tatar i Lunde på Fyn. Hende og veninden Sara har jeg besøgt flere gange i trekanter. De var helt outstanding. Ville også blive meget glad for at møde dem igen. Men aner ikke om de evt. har skiftet navn og måske er et andet sted i landet, eller om de er helt ude af landet for tid og evighed. Jeg har søgt efter dem adskillige gange uden held, så hvis nogen ved noget vil jeg blive glad for et hint :-)

Var der ikke noget med at de blev udvist og butikken lukket dengang?

I såfald tænker jeg ikke vi ser dem igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 1 time siden:

Var der ikke noget med at de blev udvist og butikken lukket dengang?

I såfald tænker jeg ikke vi ser dem igen.

Jo politiet havde en sag igang, og pigerne blev sendt hjem. Ved ikke om ejeren i Lunde fik en dom. Tror dog desværre ikke vi ser de piger igen, men har da lov til at håbe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 19 timer siden:

Jo politiet havde en sag igang, og pigerne blev sendt hjem. Ved ikke om ejeren i Lunde fik en dom. Tror dog desværre ikke vi ser de piger igen, men har da lov til at håbe

Ja det er en skam, det var et super sted , med gode piger og en fin kunde behandling hele vejen igennem .  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved ikke hvem Beer er. Men jeg ved at der var én af pigerne fra Lunde som på et tidspunkt var i Kolding i en længere periode....kan ikk huske hvad hun hed. Men hun forsvandt for en mdr. eller der omkring siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der kommer vist ikke til og ske mere i Lunde, ifølge Fyns stiftidene . Er der en mand på 56 år, i retten for rufferi..:-(

Del dette indlæg


Link til indlæg
latex skrev, for 1 time siden:

Der kommer vist ikke til og ske mere i Lunde, ifølge Fyns stiftidene . Er der en mand på 56 år, i retten for rufferi..:-(

Det betyder heller ikke noget om det er i Lunde, men Tatar og Sara må godt komme tilbage. Nok den bedste trekant jeg nogensinde har haft, da de virkelig gik til den med slikkeri og kyssen sammen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...