Hop til indhold

Tina - hun er i vejle

Featured Replies

Skrevet

så gik den ikke længere, jeg kan desværre ikke få nok af hende, hun giver og udfører alt hvad jeg beder hende om , så længe det det er indenfor ok - så igen mega massage og derefter mega service, hun er bare dejlig være sammen med - jeg håber en dag 2 timer med hende 

https://annoncelight.dk/showad/340972

Skrevet

Har du et bud på hvilken aldersklasse ved hende? Kan være svært at bedømme ud fra billederne 

Skrevet

Hvad med Kim - har du prøvet hende 

Har hun mon samme program og attitude 

Skrevet

Jeg har besøgt kim

hun er satme fræk

jeg fik hvad jeg kom efter

jeg har aldrig prøvet Tina måske man skulle prøve hende.

Skrevet

Er der ikke noget med at Tina er temmelig høj af en thaipige at være? Nogen seriøse gæt?

Skrevet
stein skrev, for 6 timer siden:

Er der ikke noget med at Tina er temmelig høj af en thaipige at være? Nogen seriøse gæt?

Nej, hun er slet ikke højt. 

Har været med henne nogle måneder siden, pisse dejligt pige. Jeg var med Kim en uge siden, samme service men hun havde det en smule svært med at tage min hele i bunden. (Er lidt for stør til de fleste) 

Men begge 2 er fantastisk og få 8/9 ud af 10 af mig. (Anne f.e. er en 10/10)

Skrevet
HotVejle skrev, for 1 time siden:

Nej, hun er slet ikke højt. 

Har været med henne nogle måneder siden, pisse dejligt pige. Jeg var med Kim en uge siden, samme service men hun havde det en smule svært med at tage min hele i bunden. (Er lidt for stør til de fleste) 

Men begge 2 er fantastisk og få 8/9 ud af 10 af mig. (Anne f.e. er en 10/10)

Tak. Hilste på hende for nogle måneder siden da jeg jeg var på besøg hos Jazz. Lidt mærkeligt at gå gennem lokalet med 2 piger siddende men jeg gik med et håndklæde om liver efter badet. 

Gad vide om de kunne gætte hvad jeg kom efter:). Hun så sød ud som hun sad der i sin niche

• 3 weeks later...
Skrevet

Har lige været forbi Tina. Finder massagen som værende mest pirrende. Ikke noget jeg umiddelbart oplever løsner op for diverse spændinger i muskler, men yderst afslappende. Så vurderingen er nok lidt ud fra hvad man er til og der er jeg nok mest til noget der løsner. Men som sagt afslappende og nød det til fulde.

Fræk er hun også og tager gerne imod en god tur, men må nok erkende at jeg ikke havde helt den kemi med hende, som fik mig helt op at ringe. Der var jeg mere til Kim som jeg besøgte i sidste måned.

Men på ingen måde en dårlig oplevelse

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.