Hop til indhold

Recommended Posts

stein skrev, for 6 timer siden:

Er der ikke noget med at Tina er temmelig høj af en thaipige at være? Nogen seriøse gæt?

Nej, hun er slet ikke højt. 

Har været med henne nogle måneder siden, pisse dejligt pige. Jeg var med Kim en uge siden, samme service men hun havde det en smule svært med at tage min hele i bunden. (Er lidt for stør til de fleste) 

Men begge 2 er fantastisk og få 8/9 ud af 10 af mig. (Anne f.e. er en 10/10)

Del dette indlæg


Link til indlæg
HotVejle skrev, for 1 time siden:

Nej, hun er slet ikke højt. 

Har været med henne nogle måneder siden, pisse dejligt pige. Jeg var med Kim en uge siden, samme service men hun havde det en smule svært med at tage min hele i bunden. (Er lidt for stør til de fleste) 

Men begge 2 er fantastisk og få 8/9 ud af 10 af mig. (Anne f.e. er en 10/10)

Tak. Hilste på hende for nogle måneder siden da jeg jeg var på besøg hos Jazz. Lidt mærkeligt at gå gennem lokalet med 2 piger siddende men jeg gik med et håndklæde om liver efter badet. 

Gad vide om de kunne gætte hvad jeg kom efter:). Hun så sød ud som hun sad der i sin niche

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige været forbi Tina. Finder massagen som værende mest pirrende. Ikke noget jeg umiddelbart oplever løsner op for diverse spændinger i muskler, men yderst afslappende. Så vurderingen er nok lidt ud fra hvad man er til og der er jeg nok mest til noget der løsner. Men som sagt afslappende og nød det til fulde.

Fræk er hun også og tager gerne imod en god tur, men må nok erkende at jeg ikke havde helt den kemi med hende, som fik mig helt op at ringe. Der var jeg mere til Kim som jeg besøgte i sidste måned.

Men på ingen måde en dårlig oplevelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...