Hop til indhold

Recommended Posts

milana , pamela og nu grace . tre piger der giver en ok god service men er fuldstændig overhypet

https://nympho.dk/n14641/4479/sweet-grace-new-girl-in-town/

jeg besøgte grace og det var en fin oplevelse , men også en oplevelse jeg ikke kommer til at huske om et par dage .

pigen er sød og smuk , præcis som billederne . kroppen er også som billederne , men hun har kropsbehåring på lidt usexede steder og derfor var hendes krop mindre blød . fin røv , flade bryster , smukke øjne

pigen og jeg havde rigtig god kemi . hun kysser mig i gulvet fra første minut , men hendes kys er mere en stiv tunge uden bevægelser i et par minutter ad gangen ... har aldrig oplevet noget lignende hehe

bj var ligegyldigt , men ved sex tager hun godt imod og som andre siger så griber hendes skamlæber om en . gav hende finger og man mærker med det samme at hun er stram og har flere indvendige " foldninger " end gennemsnittet

hun er meget sensitiv på nipples og fissen , så der kunne man ikke blive længe .

gfe var fin , hun er god til cuddling og snor sin krop rundt om en mellem runderne . pillowtalk er også fin , hendes engelsk er ok , nogle gange er hendes udtale lidt svær at forstå , men man kan sagtens have fulde samtaler med hende

generelt et fint besøg , men matcher ikke den hype hun har fået . men hun er billigere end andre så hun kan anbefales til prisen

Redigeret af AgentLeman

Del dette indlæg

Link til indlæg
AgentLeman skrev, for 8 timer siden:

pigen er sød og smuk , præcis som billederne . kroppen er også som billederne , men hun har kropsbehåring på lidt usexede steder og derfor var hendes krop mindre blød . fin røv , flade bryster , smukke øjne

Hej @AgentLeman tak for din anmeldelse, det er altid godt med lidt nuancering, særligt når der går hype i anmeldelserne. Kan du løfte sløret for hvor hun havde kropsbehåring som var usexet? Var brysterne flade fra naturens hånd eller efter amning?

Ærbødigst, DrMabuse

Del dette indlæg

Link til indlæg
drmabuse skrev, for 11 timer siden:

Hej @AgentLeman tak for din anmeldelse, det er altid godt med lidt nuancering, særligt når der går hype i anmeldelserne. Kan du løfte sløret for hvor hun havde kropsbehåring som var usexet? Var brysterne flade fra naturens hånd eller efter amning?

Ærbødigst, DrMabuse

synes ikke det er fair at træde i det på åben forum , send mig en pm hvis du vil have uddybning

vedr bryster så er de flade / små fra naturens side . tror ikke hun har født

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...