Hop til indhold

Recommended Posts

Efter jeg havde efterlyst erfaringer med Lia besluttede jeg mig selv til at prøve. Kommunikationen gik fint. Hun ville lige vide alder og om jeg var etnisk dansk. Ok, fint nok. Efter ankomst blev jeg anvist til en adresse overfor. Pigen var ikke som hende på billederne. Men kunne godt være det for 7 år og en fødsel siden. Jeg besluttede mig til at blive da hun var køn og virkede sød. Alder mellem 25 og 30. Bestilte en halv time med owo. Men før vi gik i gang skulle pikken studeres om der var noget mistænkeligt med lygte for om hun ville give bj uden. Noget af en turn off.  Men i gang kom vi. Vil ikke bruge tid på at beskrive mere for det var ret ligegyldigt uden indlevelse med en hånd på kondomet det meste af tiden. Pigen var sød.. Det er vist det positive der er at sige om den oplevelse.

https://annoncelight.dk/showad/388600

Del dette indlæg

Link til indlæg
Singelguy skrev, for 3 timer siden:

...Men før vi gik i gang skulle pikken studeres om der var noget mistænkeligt med lygte...

Med lygte!?! :blink:

Dét er sjovt!

KF.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...