Hop til indhold
Creampie Guy

Er der nogen her, der bruger Discord?

Recommended Posts

Jeg har hørt om denne app fra mange kilder og har lavet lidt research.
Det forekommer mig, at det kunne være et godt sted at tage nogle af de diskussioner, der sker her, men ofte bliver ført på et sidespor.
F.eks. dem om nej-kondom-pigerne.
Så hvis der er nogen her, der bruger Discord, som kan tilbyde hjælp eller kommentarer, vil jeg gerne høre dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eventyrmanden skrev, for 9 minutter siden:

Jeg bruger discord dagligt. Jeg kan se et par småproblemer med at benytte discord til denne slags forum, men hvis du har spørgsmål så kom gerne med dem.

Kan discord noget specielt eller er det bare en form for Messenger? :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Eventyrmanden

tak for det hurtige svar :)
Jeg har aldrig selv brugt uenighed, men efter hvad jeg har læst er jeg meget interesseret,
må jeg spørge, hvad du ser som de 'få små problemer' med at bruge uenighed til at diskutere ingen kondom glade piger?
Jeg har tjekket deres vilkår og betingelser, og det ser ud til, at prostitution eller pronografi ikke er forbudt.
og grænsefladen / FAQ osv. virker virkelig brugervenlig..

Redigeret af Creampie Guy

Del dette indlæg

Link til indlæg

Miley_for_pleasure skrev, for 1 minut siden:

Det er en form for messenger med grupper. Så du har dine egne kontakter og kan melde dig ind og ud af grupper med andre der har samme interresser som dig. I disse grupper kan der være forskellige forums til forskellige emner. Det er også muligt at streame derfra, både i grupper og til venner. Tale- og videoopkald er også mulige.

Creampie Guy skrev, for 3 minutter siden:

tak for det hurtige svar :)
Jeg har aldrig selv brugt uenighed, men efter hvad jeg har læst er jeg meget interesseret,
må jeg spørge, hvad du ser som de 'få små problemer' med at bruge uenighed til at diskutere ingen kondom glade piger?
Jeg har tjekket deres vilkår og betingelser, og det ser ud til, at prostitution eller pronografi ikke er forbudt.
og grænsefladen / FAQ osv. virker virkelig brugervenlig..

Problemet er at mange i forvejen har en discord profil, som er kendt blandt venner. Er begge venner i samme gruppe er det nemt at spotte den anden. 

Det kan selvfølgelig omgås ved at lave en ny profil, men flere profiler på discord er generelt ikke super fedt at skulle skifte mellem hele tiden. Derudover ser jeg ikke så store problemer, udover måske at få gruppen ud til masserne.

Grænsefladen er super intuitiv og godt lavet. Det er et godt kommunikationsredskab.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Miley_for_pleasure skrev, for 12 minutter siden:

Jeg ville svare på dette, men @Eventyrmanden har gjort det så meget bedre :)

Redigeret af Creampie Guy

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eventyrmanden skrev, for 8 minutter siden:

Problemet er at mange i forvejen har en discord profil, som er kendt blandt venner. Er begge venner i samme gruppe er det nemt at spotte den anden. 

Tak. Det giver fuldstændig mening, det er bøvlet at lave en ny konto bare for frækt sjov...

Eventyrmanden skrev, for 8 minutter siden:

Grænsefladen er super intuitiv og godt lavet. Det er et godt kommunikationsredskab.

Men dette er opmuntrende, hvis det er en god platform, med mere funktionalitet end messenger, kan det måske fungere for noget sjovt ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Creampie Guy skrev, 1 time siden:

Tak. Det giver fuldstændig mening, det er bøvlet at lave en ny konto bare for frækt sjov...

Det er ikke så bøvlet at lave en ny bruger, men at skifte fra bruger til bruger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Creampie Guy skrev, den 2.11.2023 at 22:23:

Ok, så jeg har downloadet appen, lavet en konto og oprettet min første 'server'.
Den hedder 'danmark uden gummi' og kan findes her: https://discord.gg/Y377rYxf
Lige nu er der intet der, men jeg vil snart tilføje indhold, og jeg håber, at andre også vil ;)

jeg kan ikke komme ind på den. den siger invitation er ugyldig 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...