Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Første anmeldelse, dog væsentlig forsinket. Har kigget med i 1.5 år cirka, og brugt diverse anmeldelser til at guide mig til hvem man skulle aflægge et besøg. Det er blevet til 6 besøg i alt, hvor jeg har besøgt, men også er blevet besøgt, samt en omgang i udlandet. Nu til anmeldelsen som omhandler Nina

Jeg besøgte Nina i midten af august i Randers. Forløbet op til havde været lidt usikkert. Skrev om aftenen, og havde en aftale efter 20 minutter, til en time efterfølgende. Inden jeg kom spurgte hun om jeg ikke ville købe en pakke cigaretter med til hende, hvilket for mig var helt fint. Vi havde en aftale kl. 20:00, men hun spørger om jeg kan vente i 10 minutter, dog havde jeg allerede kørt, så ventede nogle 100 meter væk for at undgå at se den foregående kunde/blive genkendt af selvsamme. Jeg kommer op, og bliver mødt af en helt fantastisk person. Da jeg ankommer betaler jeg med Revolut. Startede ud med 800 kr for almindeligt besøg, men smed 200 kr oveni for at få en GFE oplevelse, hvordan den reelle forskel ligger osv gjorde jeg mig ikke klog i. I sms'en jeg skrev, nævnte jeg at jeg var lidt uerfaren, da hun var min 5. person, så følte mig stadig på bar bund. 

Vi begynder akten med et bj, og efter lidt tid forsøger hun at sætte sig ovenpå mig, men hun var så stram, at jeg ikke kunne komme ind overhovedet. Læs mit navn. Det er fint, vil virkelig heller ikke presse hende, men vi ligger og hyggesnakker en smule inden jeg får lov til at gå ned på hende. Efter nogle skønne (måske falske?) støn, samt minutter, går vi tilbage til et bj/hj, og hun vil gerne have at jeg sprøjter i hendes mund, da jeg ikke fik lov til at komme ind i hende forneden, men da det ikke er noget jeg tænder på, ender jeg med at sprøjte andetsteds. Lige til sidst føler jeg mig en smule rushed, men kunne forstå på hende at hun ville have så mange kunder igennem så muligt inden næste år, så hun kunne rejse tilbage. For mig betyder det virkelig ikke det store, dog 2 minus point for manglende penetration, samt udskydelsen, og en fornemmelse af at det lige skulle gå lidt hurtigt til sidst. 

8/10 er min endelige bedømmelse. Under hele forløbet er hun positiv, og spørger ind til hvordan lige det hun er i gang med er, og om hun kan gøre andet for at forbedre det osv. Vores kemi føltes god, og jeg var meget tilfreds under akten, samt jeg gik derfra meget tilfreds. Personligt er hun ikke min type med hensigt på ansigtet, men billederne ligner rigtig meget, dog var hun væsentlig pænere i virkeligheden, men det kunne sagtens være hendes udstråling der trængte igennem der. 

Skrevet

Velkommen til 3inch

Tak for en fin, nuanceret og detaljeret anmeldelse.

Et lille tip: Når du sætter linket ind er det en fordel at sætte det direkte ind i teksten (https://annoncelight.dk/showad/336784) frem for at lægge det ind som link under pigens navn. Hvis en anden bruger søger på annoncenummeret dukker det nemlig ikke op i søgningen med mindre det står direkte i teksten. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.