Hop til indhold

Gammel Viborgvej 21 Binderup

Featured Replies

Skrevet

Hej med jer

Jeg var omkring Gammel Viborgvej 21 i Binderup i går, jeg har ført haft dårlige oplevelser på den adresse, og har derfor ikke aflagt besøg der i årevis, men hende fra annoncen dragende mig lidt, og derfor kontaktede jeg hende på Sms m der var hurtig kontakt og belært af tydeligere erfarring, forsøgte jeg, at få alt på plads forinden mødet.

https://annoncelight.dk/showad/306178

Ved ankomst til adressen mødes vi i en lidt mørk baggang, men jeg kunne hurtig se, at det ikke var pigen fra annoncen, normalt ville jeg gå igen, men pigen virkede meget sød, så jeg gik med hende ind i arbejdsværelset , et rent og pænt rom, og jeg fik bekræftet alt fra  vores aftale, og spillet kunne gå i gang, pigen ligner sletvikke foto, alderen er ca 38 år, og højde 160 og vægt ca 60 kg og hendes paryk er lyserød, og hun kommer fra Jamaica. Og så har hun de der ar på maven, som er ridset ind som et mønster , en tradition for hendes stammefolk fortalte hun Og hun er alene på adressen, selvom der står to piger til samme pris, - alt er fake, og normalt havde jeg skredet for længst 

Selve sexen vil jeg ikke skrive om, men jeg havde en virkelig fin dialog med hende, og fik det aftale , havde betalt for 30min, og var ude noget over tiden, vi talte godt sammen , hendes engelske kunne godt være bedre, men nu kommer det sjove, jeg har inviteret hende med hjem for en hel nat, hvor jeg laver mad til hende og vi hygger Max , prisen har vi ikke aftalt endnu, men jeg er så naiv, at jeg tror det er næsten gratis 

Jeg tror hun keder sig, for jeg har talt og skrevet med hende flere gange i dag, og hun fortæller der ingen kunder har været der - jeg tænker hun er ramt af alle de negative oplevelser vi har haft der.

Hvis i vil besøge hende tror jeg det er bedst i er meget klare i aftalen, og får den bekræftet, før i går i gang.  Som plan B kan jeg anbefale Lola som bor 2 km væk

Må efterårsvindn fylde jeres sejl i den frække retning “

kuns og go aften til jer

https://annoncelight.dk/showad/306178

Skrevet

Tror ikke der er mange stammefolk på Jamaica, så mon ikke hun er fra Afrika?

Skrevet
  • Author
Fedtøre skrev, for 28 minutter siden:

Jeg har aldrig været på Jamaica, så jeg ved ikke om du har ret, men det er vel også lige meget 

Skrevet
  • Author
Fedtøre skrev, den 2.11.2023 at 20:30:

Du har ret, jeg kørte for hende i dag, og der fortalte hun, kom fra Gahna

Skrevet
Servciesboy skrev, for 5 timer siden:

Du har ret, jeg kørte for hende i dag, og der fortalte hun, kom fra Gahna

Det er et levn fra tiden hvor AIDS var meget udbredt i Afrika. Pludselig kom alle pigerne fra Cuba og Jamaica, fordi det blev et turnoff at være afrikansk.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.