Hop til indhold

Recommended Posts

Gudindefan skrev, for 1 time siden:

https://www.megatube.xxx/videos/77659/brothel-with-insatiable-girls/  Det ser ægte ud. Hvis det er hvor er det så.

Det der har jeg da tit prøvet i den københavnske swingerklub Swingeren.dk på Vesterbor-afdelingen. Der er der sådan et tjekkisk-bolle setup. Og har tit oplevet arrengementer hvor pigerne stille mis og numse til rådighed.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blækspruttemanden skrev, for 42 minutter siden:

Hmmmmmm    

Mon ikke det er omvendt med smukke dig? Alle finder vej til dig :D du behøver ikke finde vej til dem :P

Du charmer :wub:

men hvis man bare gerne vil have lov til at ligge og tage imod, så skal jeg vist lige finde frem til stedet først :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetKisses skrev, for 3 timer siden:

Du charmer :wub:

men hvis man bare gerne vil have lov til at ligge og tage imod, så skal jeg vist lige finde frem til stedet først :D

Giv lige et tip på PB hvis du finder derhen ;) ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg

De film der er på de forskellige site - er ofte nogle fra Tjekkiet og mest Prag - for et par år siden opsøgte jeg et af dem, de holder ikke åben fast - men når de optager, ser der mulighed for at deltage, man betaler et beløb, dengang det der svarer til ca 150 euro, så må du være der ca 30 min, skulle der mangle mænd for optagelsernes skyld - måtte man blive i længere tid - desværre skulle de først optage 4 dage, efter jeg var taget afsted

Del dette indlæg


Link til indlæg
fræk6 skrev, den 9.11.2023 at 19:14:

man betaler et beløb, dengang det der svarer til ca 150 euro, så må du være der ca 30 min,

Det er over 2200,-/timen - og hvor man risikerer at stå i kø, så man måske kun får 5 min fornøjelse, svarende til videoens længde i kort version ;-(

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 9 minutter siden:

... så man måske kun får 5 min fornøjelse, svarende til videoens længde i kort version ;-(

Der er flere videoer fra samme dag, med samme mænd der er igang - så jeg tænker at de betaler adgang for længere tid end blot de 5 minutter videoen varer ^_^

Man ser også at flere af pigerne ligger og venter på at nogen går igang hos hende, så der er vist ikke kun kø hos mændene. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 14.11.2023 at 11:29:

Det er over 2200,-/timen - og hvor man risikerer at stå i kø, så man måske kun får 5 min fornøjelse, svarende til videoens længde i kort version ;-(

Nu vil jeg ikke sige jeg husker helt korrekt -men helt skævt er det ikke -  men der bliver kun lukket et bestemt antal ind, så alle får lov, de film jeg har set har alle også kunne give den gas - min opfattelse er, at det ikke er alle der vil stå med bukserne ned og kneppe en fisse med et kamera i nakken.

jeg syntes det lød frækt dengang, og var lidt trist over jeg ikke fik den oplevelse med.

sååå måske skal turen snart gå til Prag igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...