Denstoreokse 74 Skrevet 2. November, 2023 Uden tvivl den bedste oplevelse jeg har haft nogensinde. Utrolig dejlig krop. Og ja det er hendes billeder. Hun er mega flink, imødekommende og sjov. Og virkelig snaksagelig. Stedet var er hotel, og det virkede rigtig godt og diskret. Sex’en var fantastisk! Jeg bestilte 45 min, men jeg holdte ikke længe da det var så dejligt! Hun kan varmt anbefales. Vær sød og flink mod hende, for hun er en dejlig pige. Og hun er dansk ! Her er link: https://annoncelight.dk/showad/369238 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bommer Skrevet 2. November, 2023 Denstoreokse skrev, 1 time siden: Uden tvivl den bedste oplevelse jeg har haft nogensinde. Utrolig dejlig krop. Og ja det er hendes billeder. Hun er mega flink, imødekommende og sjov. Og virkelig snaksagelig. Stedet var er hotel, og det virkede rigtig godt og diskret. Sex’en var fantastisk! Jeg bestilte 45 min, men jeg holdte ikke længe da det var så dejligt! Hun kan varmt anbefales. Vær sød og flink mod hende, for hun er en dejlig pige. Og hun er dansk ! Her er link: https://annoncelight.dk/showad/369238 Er det bare mig, men synes umiddelbart ikke at de bryster ser ægte ud? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SødfyrJylland 51 Skrevet 3. November, 2023 De er ganske fine og bløde, så tror ikke de er lavet. Tænker mere på hvad sådan en bamse har oplevet igennem tiden heh 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Isenvad 63 Skrevet 15. December, 2023 Kan kun sige det samme. Mathilde er super sød og mega sexet. Jeg havde fornøjelsen i Vejle. Hvor hun var iført hendes lange sexede støvler Hun er bare skøn 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
erwin c 40 Skrevet 20. December, 2023 Isenvad skrev, den 15.12.2023 at 14:13: Kan kun sige det samme. Mathilde er super sød og mega sexet. Jeg havde fornøjelsen i Vejle. Hvor hun var iført hendes lange sexede støvler Hun er bare skøn Har skrevet til skønheden, men ingen svar indtil nu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg