Hop til indhold
Denstoreokse

Claudia, Nadia eller Sofia - værste attitude

Recommended Posts

Eftersom jeg under Efterlysninger havde efterspurgt denne pige og fik tilbagemelding om at denne pige skulle man holde sig fra, så valgte jeg dog at besøge hende alligevel.

Inden jeg lavede en aftale med hende havde jeg skrevet fra et andet telefon nummer til hende. Her spurgte jeg om hun havde tid og hun sagde JA. Efter 5 min skrev jeg til hende at jeg ikke ville alligevel fordi hun havde fået masser af dårlige anmeldelser på Eroguide.

20 min havde hun skiftet sit navn på Annoncelight fra Claudia til Sofia og nye billeder.

Herefter kontaktede jeg hende fra et andet nr. trods de dårlige anmeldelser.

Vi aftale tid og pris.

Jeg mødte op, hun åbnede døren, kiggede på mig i 2 sekunder, og så sagde hun NO, og så lukkede hun døren.

Det var lidt uhøfligt synes jeg.

Jeg fandt derefter en ny og fik den bedste oplevelse(skal nok lave en anmeldelse om vedkommende)

Men hende her pigen som jeg blev uhøfligt afvist af og som har fået en del dårlige anmeldelser og som har skiftet navn flere gange er hende her:

https://annoncelight.dk/showad/388662

Hun er relativ pæn, and thats it tænker jeg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Denstoreokse skrev, for 1 time siden:

Herefter kontaktede jeg hende fra et andet nr. trods de dårlige anmeldelser.

...Og hvorfor var det dog lige du gjorde det?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...