Mrbusiness 39 Skrevet 2. November, 2023 Mit besøg hos “Sweet Grace” Jeg var faldet over en god anmeldelse af grace, som også havde flere positive kommentarer på opslaget, så jeg tænkte at det måtte få et skud. Her da jeg kommer hjem fra vores besøg, ser jeg endnu en anmeldelse der roser hende..? Der må jeg være bund ærlig og sige at det kan jeg simpelthen ikke forstå. Det skal lige siges at jeg besøgte hende klokken 23 (lidt sent ja, men come on..) Kontakten går helt fint og vi bliver enige om at ses ved 23 tiden. Alt er godt. Da jeg ankommer til hendes sted bliver jeg bedt om at vente 5 minutter (der gik 10+..) men det er normalt intet problem for mig, da jeg ved pigerne kan have travlt med hvad de nu skal inden. Så får jeg instrukser om hvordan jeg kommer ind osv. det var meget nemt og diskret nok. Ikke noget der:) Døren bliver åbnet og jeg bliver mødt af grace iført en sort silkekåbe. Det er hende på billeder, men der er bestemt anvendt filtre/Photoshop. Ikke så pæn i virkeligheden (i min mening) men heller ikke slemt. Hun vel er flot nok, på trods af en del acne. Nå men jeg kommer ind og hopper i bad efter betalingen er afklaret. Badet var fint nok som sådan, men håndvasken var ret ulækker(fyldt med hår, tandpasta og andre ikke så lækre ting) men jaja fint nok. kommer ind i værelse hvor vi så begynder at kysse og nusse stående lidt. (Det var det eneste Semi gode). Hun holder ikke tilbage med tungen, dog lidt med selve læberne. jeg får så et stående øko blow, men under middel i min mening. Ingen øjenkontakt, ingen lyde/støn. Helt koldt og robotagtigt. Øv Efter der er gået 2-3 minutter med det beder hun mig om at ligge mig i sengen og der fortsætter blowet i et par minutter. Så uden at spørge eller noget som helst snak, finder hun et kondom frem, men spørger hende så om jeg ikke skulle slikke hende lidt. Det kunne jeg godt. Meget koldt svaret igen:( Det gør jeg så, men her siger hun ikke en eneste lyd. (Plejer ellers at føle at jeg er god til det) men der kommer ingenting fra hendes mund. Hun er helt tavs. så putter hun kondom på og begynder at ridde (Meget middelmådigt og igen uden en eneste lyd eller støn). Generelt er der en meget kold stemning. Vi skifter så stilling et par gang(flere gange under akten stopper hun mig og enten retter mig eller kan ikke holde til det mere. Til sidst stopper hun mig så igen og siger hun kan prøve at spille den af på mig. Det går jeg så med til. De går der måske 1 minut med (hun gør det meget dårligt, helt tørt) inden hendes alarm ringer, og kan godt mærke jeg ikke får nogen udløsning på den måde. så hun hentyder til at tiden er gået og jeg vi bliver enige om at stoppe (mest Fordi jeg havde mistet lysten og kunne mærke hun ikke gad mere) skal lige siges at jeg havde bestilt 30 minutter og alarmen gik altså efter 20 minutter (inklusiv badet)… alt i alt 2/10. Rigtig øv, når man jo betaler en god sjat. og ja som sagt ved jeg godt det sent og det kan være hun har haft en lang dag med kunder osv, men synes det er lidt tarveligt at tage så mange penge for 30 minutter af den kaliber. Måske er det bare mig der har været skide uheldig- Who knows? jeg kommer i hvert fald på ingen igen og ville ikke råde andre til det, men hey der jo nogen som har haft det godt hos hende. Der findes laaangt bedre! https://nympho.dk/n14641/4479/sweet-grace-new-girl-in-town/ 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mrbiglove 87 Skrevet 2. November, 2023 Som jeg skrev er hun helt ny i branchen og måske har det bare været lidt for voldsomt for hende. Tror hun har haft mange besøgende allerede på de første pr. dage, Måske hun er brændt lidt ud allerede 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mrbusiness 39 Skrevet 2. November, 2023 (edited) Mrbiglove skrev, for 47 minutter siden: Som jeg skrev er hun helt ny i branchen og måske har det bare været lidt for voldsomt for hende. Tror hun har haft mange besøgende allerede på de første pr. dage, Måske hun er brændt lidt ud allerede Tjaaa det kan meget vel være. Jeg tror jeg vil holde mig til møder i morgen/dagstimerne fremover Redigeret 2. November, 2023 af Mrbusiness Supl. Tekst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 18. Maj Øv, at "Sweet Grace" ikke er kommet tilbage, her 6 måneder senere, vor det nu er tæt ved at være sommer. Så ellers dejlig ud på billederne , så håber da nogle på en måde har kontakt med hende, så hun har lyst til at komme tilbage...? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg