Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg ser flere annoncer og anmeldelser fra og om dominaer, men jeg søger en slavetøs, en der vil underkaste sig mig.

Har dog ikke rigtig held med at finde en sådan. 

Nogen anbefalinger? Helst Jylland men kører gerne efter en god oplevelse 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også holdt øje med det samme, men det tætteste jeg er kommet på det er en submissive kvinder, som kan tage den hårdt med lidt dirtytalk. Tror også de det for "slavepige". Det omfatter Jasmin og Emilie, som begge arbejder hos Pussygalores. Tror dog ikke, at de som sådan vil underkaste sig, men de tager gerne imod energiske og hårdtstødende mænd.  Derudover er der June, der arbejder for alene på Nørrebro. Alle tre er i min portefølje. Følger også lige med i tråden for at se, om der skulle komme andre forslag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rigtige slavetøser er en stor mangelvare - de gemmer sig åbenbart, mens de læser 'Fifty shades of grey'.

Men lidt submissive, du kan få lov til at kaste lidt rundt med findes der da fx. på Seductiongirls - hvor mange tilbyder blid slavepige. Mina er fx med på at man kan lege sammen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
brug min danske slavetøs skrev, for 37 minutter siden:

Jeg har en slavetøs, som jeg kører ud med, er på Sjælland men kører også til Fyn og Jylland med hende , med flertimersaftaler, skriv pb hvis i vil have link til annoncen.

er det ikke på tide med nogle nye foto af tøsen vh

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg søger på Sjælland hvis nogen har nogle anbefalinger? Man er også velkommen til at kontakt mig via privat besked :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
brug min danske slavetøs skrev, den 4.11.2023 at 14:15:

Jeg har en slavetøs, som jeg kører ud med, er på Sjælland men kører også til Fyn og Jylland med hende , med flertimersaftaler, skriv pb hvis i vil have link til annoncen.

Har sendt pb

Del dette indlæg


Link til indlæg
brug min danske slavetøs skrev, den 4.11.2023 at 14:15:

Jeg har en slavetøs, som jeg kører ud med, er på Sjælland men kører også til Fyn og Jylland med hende , med flertimersaftaler, skriv pb hvis i vil have link til annoncen.

jeg har brugt hende et par gange meget lydig og vilig til at gøre som hun får besked på

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...