Hop til indhold

Micha Mystique på Seductiongirls, god oplevelse

Featured Replies

Skrevet

Jeg havde her til aften fornøjelsen at besøge Micha hos Seductiongirls.

Micha er super sød, og meget snaksalig - og så er hun god til dirtytalk - det var super frækt!

De skriver, at hun har branchens største bryster, efter Sianna valgte at få hendes gjort mindre - mon ikke Summer eller andre vil være uenige i den påstand.... Det vil jeg ikke gøre mig til dommer over, men store er de! Jeg synes, de passer fint til hendes curvy krop, så det virker på ingen måde vulgært. Hun har et par tatoveringer og et par operationsar, men hvis man som mig er ligeglad med det, så kan man få sig en rigtigt dejlig oplevelse med Micha, som virker glad for sex og er indstillet på at give kunden en god oplevelse :-)

Gentagelsesfare: stor

Skrevet
thephd skrev, for 24 minutter siden:

Jeg havde her til aften fornøjelsen at besøge Micha hos Seductiongirls.

Micha er super sød, og meget snaksalig - og så er hun god til dirtytalk - det var super frækt!

De skriver, at hun har branchens største bryster, efter Sianna valgte at få hendes gjort mindre - mon ikke Summer eller andre vil være uenige i den påstand.... Det vil jeg ikke gøre mig til dommer over, men store er de! Jeg synes, de passer fint til hendes curvy krop, så det virker på ingen måde vulgært. Hun har et par tatoveringer og et par operationsar, men hvis man som mig er ligeglad med det, så kan man få sig en rigtigt dejlig oplevelse med Micha, som virker glad for sex og er indstillet på at give kunden en god oplevelse :-)

Gentagelsesfare: stor

Tak for din anmeldelse. Igen frister Micha. Hvor er vi heldige med alle de dejlige piger i de danske huse....:P

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.