Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/388141

Hey Boyz 

Kunne se at der var kommet ny spændende besætning, efter at Bee og Tukta er rejs hjem. Så besluttede at Kati skulle have et besøg, da jeg kunne se at Lita Allerede var blevet besøgt. 

 

Nå men fik lavet en forhånds aftale pr SMS med ønsker und so weiter ! altså på dansk. Den nye ringklokke på døren larmer - det må være en ommer !. 

Kati wauw WAUW hun ser og er sgu lækker,. Puha blev fuldstændig OVER HORNY og junior lettere kampklar på den krop og ansigt (Hun er mere lækker LIVE end på billederne).    

Nå men ALT var jo aftalt pr SMS !!! så vi gik igang hun ville gerne starte med at blive masseret, så hende op og ligge på maven med hendes lækre røv struttende lige i vejret WAAAAAUW det var so 

nice at massere og pille ved denne skønne tøs, blev mere og MERE HORNY for pokker da. Dykkede ned og gav hende en dejlig slikketur MUMS hun smagte af MEGET mere... 

Derefter var det min tur på ryggen og NØJ hvor hun kunne give et slow og sorftly blow, faktisk noget af det mest lækre jeg har oplevet TAK Kati. Så på med dutten og en ridetur og da jeg så skulle 

tage hende stående bagfra gik det sgu stærkt kunne bare ikke holde mig mere, ØV med atter ØV. 

Så gav hun lidt tryk her og der (massage) og jeg begyndte at glæde mig til omgang 2, havde jo bestilt græsk ! men hun var alt ikke med på runde 2 så den sidste halve time blev der bare trykket 

lidt hist og pist, det har jeg ALDRIG oplevet på den adresse før ØV. Ved ikke om ønsker fra SMS ikke er gået videre til Kati ? 

 

Kati: Lækker krop

Sex og blow: Top

Kommer igen: Måske - men KUN hvis det er inkl. 2 omgange. 

 

God Aften Boyz 

   

Del dette indlæg


Link til indlæg

@69lover - hvor meget gav du for den omgang og for hvor lang tid? Det er normalt en omgang der gælder med Thai, 2. omgang plejer være ekstra. Har mødt Kati over 10 gange de år hun var i Sjælland. På min top 2 , måske nummer 1. Overvejer enda at tage en tur Jylland og jeg bor enda i Sverige.

Redigeret af Sigge
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sigge skrev, for 2 timer siden:

@69lover - hvor meget gav du for den omgang og for hvor lang tid? Det er normalt en omgang der gælder med Thai, 2. omgang plejer være ekstra. Har mødt Kati over 10 gange de år hun var i Sjælland. På min top 2 , måske nummer 1. Overvejer enda at tage en tur Jylland og jeg bor enda i Sverige.

Hej Zigge 

Er det den samme pige der skrives om her. 

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, for 8 timer siden:

Er det den samme pige der skrives om her.

Ja det er samme pige. Men hun har flere anmeldelser, de fleste positive. Jeg svarede i tråden og genkender ikke de negative ting. Har som sagt mødt hende over 10 gange. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også besøgt Kati Hillerød dengang, og er yderst tilfreds

Har nu skrevet til hende (tlf passeren) og spurgt lidt ind til pris, her får jeg bare af vide at jeg skal møde op og aftale pris med pigen/ betale med Mobilepay

Kan nogen løfte sløret for hendes priser her + hvilke ydelser hun tilbyder

(Mener jeg gav ca 1200kr/1h fuldpakke) i Hillerød)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skuffende Kati.

Personligt besøger jeg thai piger 2-3 gange om året, så derfor er jeg meget grundig i min forberedelse ift, hvem jeg skal besøge.

Kati havde fået rigtig gode anbefalinger herinde på eroguide, så derfor faldt valget på hende. 

Kati er helt sikkert en flot og ung thai pige, men jeg har aldrig tidligere oplevet sådan en ligegyldig behandling.

Betalte 1000 dkk for massage, blow og sex.

Tidplan:

Betaling og afklædning: 8 min

Nusseri på ryggen også kaldet massage: 5 min

Blow: 2 min

sex: 5 min

Påklædning: 5 min.

1000 dkk for 25 min ligegyldig sex - fik nærmest skæld ud fordi jeg ikke kom hurtigt nok under sex akten.

Det er anden gang, jeg aflægger et besøg hos en pige i Fredericia og begge gange har været en kæmpe skuffelse.

Tænker derfor jeg ikke igen vil prioriterer piger i Fredericia - niveauet er langt under, hvad jeg søger og vil betale for.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Golf skrev, for 10 minutter siden:

Nu heder de 2 i annoncen Luna og Lita.

Er det nye piger eller nye navne?

 

Billederne er præcis de samme som før, så Kati har nok skiftet navn.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Darth Vader
KAN skrev, den 16.11.2023 at 09:53:

Skuffende Kati.

Personligt besøger jeg thai piger 2-3 gange om året, så derfor er jeg meget grundig i min forberedelse ift, hvem jeg skal besøge.

Kati havde fået rigtig gode anbefalinger herinde på eroguide, så derfor faldt valget på hende. 

Kati er helt sikkert en flot og ung thai pige, men jeg har aldrig tidligere oplevet sådan en ligegyldig behandling.

Betalte 1000 dkk for massage, blow og sex.

Tidplan:

Betaling og afklædning: 8 min

Nusseri på ryggen også kaldet massage: 5 min

Blow: 2 min

sex: 5 min

Påklædning: 5 min.

1000 dkk for 25 min ligegyldig sex - fik nærmest skæld ud fordi jeg ikke kom hurtigt nok under sex akten.

Det er anden gang, jeg aflægger et besøg hos en pige i Fredericia og begge gange har været en kæmpe skuffelse.

Tænker derfor jeg ikke igen vil prioriterer piger i Fredericia - niveauet er langt under, hvad jeg søger og vil betale for.

Ja Kati "nu Luna" kører en fast stram Tidsplan ikke noget GFE der - og prisen steg lige fra 800 -> 1000 Men sådan er det når man tænker med pikken.

Bee har jeg prøvet samme sted det var mere til GFE siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...