Hop til indhold

Recommended Posts

Gæst

Var lige et smut forbi, hjemmesiden.  Lyder da egentligt som et spændende alternativ til klinikker. Jeg synes måske blot, at der mangler lidt beskrivelse af, hvorledes det egentligt foregår, priser m.v.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg kan sige at der INTET er sket de sidste 15-20 år. 

 

Ej heller lidt frækt vaske-sex e.lign. ? :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

At klubben ikke har ændret sig de seneste 15-20 år - hvis det er sandt - gør det jo ikke nødvendigvis til en dårlig klub. Kvindekroppen, fx, har jo ikke ændret sig de sidste mange millioner år, og vi er da vist et par stykker, som er ganske helt og aldeles overvældende tilfreds med den, som den er :-P

 

Jeg havde fornøjelsen af at besøge Cph. Saunaklub i 1995 - jasgu', snart 20 år siden - og det var en stor oplevelse. Det var i den grad en GFE-oplevelse, og det foregik i et miljø, som nok ikke findes andre steder i DK. Ikke et bordel, ikke en swingerklub, men noget et sted midt i mellem. Pigen var super lækker - og det var de andre, som var at vælge imellem også - og der var alt andet end business i luften.

 

Ku' være sjovt at få en opdateret, samtidig situationsrapport fra stedet  :smile:

 

/ Hedonisten.

Redigeret af Hedonisten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med lidt ændringer af setup'et er det nok det nærmeste, Rejse kan komme FKK her til lands. ;-)

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja, minder om FKK bortset fra, at man i Cph Saunaklub vælger pige straks man ankommer i klubben og forbliver med denne pige. Desuden er der ingen fælles 'hyggestue', som i FKK'erne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja...men for søren det kunne blive en 'gamechanger' for stedet!

Der mangler lidt innovativ tankegang.

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var der for et par år siden sammen med tre kammerater i forbindelse med en festlig aften i byen.

Vi var tre der ville have lidt 'hygge', den sidste fik en øl og bladrede i blade mens vi andre gjorde hvad vi var kommet for.

Startede med at vi alle ventede i venteværelset hvorefter alle pigerne kom in i samlet flok. Mener der var 4-5 stykker.

Og så var det bare at vælge. Vi tre fandt hver vores 'udkårne' og gik alle seks sammen ud i deres store boblebad/jazzuci hvor vi hyggede.

Efter lidt afvaskninger mv. fordelte vi os til hvert vores værelse og mødtes så en times tid eller lign. senere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var der for et par år siden sammen med tre kammerater i forbindelse med en festlig aften i byen.

Vi var tre der ville have lidt 'hygge', den sidste fik en øl og bladrede i blade mens vi andre gjorde hvad vi var kommet for.

Startede med at vi alle ventede i venteværelset hvorefter alle pigerne kom in i samlet flok. Mener der var 4-5 stykker.

Og så var det bare at vælge. Vi tre fandt hver vores 'udkårne' og gik alle seks sammen ud i deres store boblebad/jazzuci hvor vi hyggede.

Efter lidt afvaskninger mv. fordelte vi os til hvert vores værelse og mødtes så en times tid eller lign. senere.

 

Kan du huske noget om hvad pris-niveauet var derinde? og var det danske el. udenlandske piger?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte den for nogle år siden som total nybegynder og på en eller anden for mig stadig uforståelig måde fik min ellers meget kønne date manipuleret mig til kun at snakke til tiden var gået. Følte mig godt nok dum da jeg gik derfra 1500kr fattigere... Har ik været der siden. Hun udnyttede vis min naive generte våd bag ørene blåøjethed. ALDRIG MERE!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte den for nogle år siden som total nybegynder og på en eller anden for mig stadig uforståelig måde fik min ellers meget kønne date manipuleret mig til kun at snakke til tiden var gået. Følte mig godt nok dum da jeg gik derfra 1500kr fattigere... Har ik været der siden. Hun udnyttede vis min naive generte våd bag ørene blåøjethed. ALDRIG MERE!!!

 

Ja, da snyd hun da sig selv for en god oplevelse  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hold kæft hvor kunne man være naiv da man var helt ny i branchen.

Hvor klager man for at få sine penge retur? (joke) de burde oprette en forbrugerbeskyttelsesinstans.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Udelukkende danske piger.

Mener at det var 1.600-1.800 kr.

 

Var det for en time? Hvis ja, så er det godtnok vildt! Da jeg besøgte stedet tilbage i 1996, betalte jeg 1500 kr/time, er jeg meget sikker på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg husker ikke hvor lang tid det var, men først fik man lidt massage, så et bad i jacuzien, snakken med pigen forløber fantastisk, hun er en mester i kommunikation, tiden flyver og jeg tænker jeg har købt en pakke med massage, jacuzy og sex og hun tager sig god til fordi hun kan lide mig...yep...go'daw du! Sidder i min naive tro nu går vi snart igang op wupti, tiden er gået. Jeg husker stadig som hun sagde "jeg er her igen næste fredag, så når vi det der..." og jeg tænkte "hallo, står der idiot i panden på mig???" Nå men følte mig luret og når jeg engang har haft sådan en oplevelse hvor min godtrohed er blevet udnyttet kommer jeg ALDRIG tilbage!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg husker ikke hvor lang tid det var, men først fik man lidt massage, så et bad i jacuzien, snakken med pigen forløber fantastisk, hun er en mester i kommunikation, tiden flyver og jeg tænker jeg har købt en pakke med massage, jacuzy og sex og hun tager sig god til fordi hun kan lide mig...yep...go'daw du! Sidder i min naive tro nu går vi snart igang op wupti, tiden er gået. Jeg husker stadig som hun sagde "jeg er her igen næste fredag, så når vi det der..." og jeg tænkte "hallo, står der idiot i panden på mig???" Nå men følte mig luret og når jeg engang har haft sådan en oplevelse hvor min godtrohed er blevet udnyttet kommer jeg ALDRIG tilbage!

 

Og hun forsøgte ikke at sælge ekstra tid?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...