Hop til indhold

Recommended Posts

Sidst fik jeg sat godt gang i debatten da jeg anbefalede Antonia… :)

nu har jeg endnu engang besøgt hende, og jeg har ikke noget dårligt at sige om hende.. hun giver mig til fulde det jeg ønsker og denne gang meget åben og vil gerne fører en samtale hvis jeg “prøvede” på det, og jeg personligt får ikke indtryk af at hun ikke er autentisk.

der er lidt debat om at hendes ene hånd sikre at kondomet sidder som det skal, og at det er et irritations element, det er rigtigt at det oplevede jeg også første gang hos hende men det var ikke et problem for mig eller noget jeg tænkte over - og denne gang var der ikke nogen hånd eller sådan noget, og jeg fik lov til at støde helt i bund i en doggy.

jeg synes hun er alletiders, og nu rejser jeg en del pga. mit arbejde, og fortalte hende ved første besøg at jeg gerne vil have en meget intim og nærværende oplevelse, og det fik jeg virkelig første gang og bestemt også her ved 2.besøg. 
jeg medgiver at der selvfølgelig er forskellige behov og ønsker til en pige som hende, men ud fra det jeg ønsker og søger ved sådan et besøg- det er hun bare alletiders.

https://annoncelight.dk/showad/373742

Del dette indlæg

Link til indlæg
Citat

og denne gang var der ikke nogen hånd eller sådan noget, og jeg fik lov til at støde helt i bund i en doggy.

Det er da rart at høre, for det er også lidt et irritationselement. Og helt ærligt, nødvendigheden er der sgu næppe, sandsynligheden for at kondomet falder af er meget lille, så hvorfor hun overhovedet gør det til at starte med kan man undre sig over.

Del dette indlæg

Link til indlæg
mrjames skrev, for 15 minutter siden:

Det er da rart at høre, for det er også lidt et irritationselement. Og helt ærligt, nødvendigheden er der sgu næppe, sandsynligheden for at kondomet falder af er meget lille, så hvorfor hun overhovedet gør det til at starte med kan man undre sig over.

Jeg har intet problem med det. Jeg synes faktisk det gav noget ekstra, men det er en personlig sag :)

jeg har intet at klage over for synes hun er fantastisk. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan ikke se hvordan man skulle  kunne  have vild sex med en hånd som står i vejen, pigen kunne overveje at bruge andre kondomer som ikke flader af… 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Le courvoisier skrev, for 37 minutter siden:

Jeg kan ikke se hvordan man skulle  kunne  have vild sex med en hånd som står i vejen, pigen kunne overveje at bruge andre kondomer som ikke flader af… 

Synes nu det gik meget godt første gang, specielt fordi hånden brugte meget tid på “balls” ;). men som sagt en personlig holdning :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for en fin omtale. Hun ser rigtig lækker ud. Og hun har en lækker krop hvis det er hinde på billederne .. 

Redigeret af Greyman

Del dette indlæg

Link til indlæg
Greyman skrev, for 6 timer siden:

Tak for en fin omtale. Hun ser rigtig lækker ud. Og hun har en lækker krop hvis det er hinde på billederne .. 

Det kan jeg i hvert fald stå inde for at det er… 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...