Hop til indhold
Golf

Osnabruck massage

Recommended Posts

I sidste uge var jeg på arbejds rejse i bil ned mod NRW, havde tænkt en tur ind forbi en FKK i Osnabruck/Munster området, men synes generelt de anmeldelser der skrives bærer preg af dyr og dårlig service.  Så bestemte mig for at prøve noget andet. http://www.tantra-studio-osnabrueck.de/

Det blev så her til 45 min B2B gensidig massage med Mia fra Tjekkiet. Helt fin oplevelse om man er til lidt sensuel berøring og HJ. Fint lokale 6 min fra autobahn A1. Parkeringsplads og diskret indgang. Dejlig pige 26 år, det var 1 mere at vælge.  Måtte røre bryster og udenfor fi...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er mit indtryk at de skifter personale hver 14 dag. Og så kommer de tilbage senere, vil tro det er nogle klubber der har fælles personale som flytter lidt rundt. Men på deres hjemmeside er der opdateret hvem der er på arbejde.  Jeg skal der ned i næste uge og kigger nok forbi om det bliver tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Golf skrev, den 7.12.2023 at 20:29:

Det er mit indtryk at de skifter personale hver 14 dag. Og så kommer de tilbage senere, vil tro det er nogle klubber der har fælles personale som flytter lidt rundt. Men på deres hjemmeside er der opdateret hvem der er på arbejde.  Jeg skal der ned i næste uge og kigger nok forbi om det bliver tid.

På den side jeg linkede til "UNSER TEAM" lister de alle de piger der er i deres "team" også dem der ikke er på vagt i øjeblikket.

I en anden menu "ANWESENDE DAMEN" lister de derimod kun dem der er på vagt nu og i de kommende dage.

Der er løbende udskiftning og de fleste er der kun 2-4 daga af gangen som man kan se på listen.

Men der er ingen Mia listet i deres team, så er det Mila du så?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...