Hop til indhold

LINDA.NEW Frederikshavn

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/371347

https://annoncelight.dk/showad/367151

Ja, hun har to profiler B)

Jeg havde i løbet af dagen gået og set mig lun på “Linda” selvom der ikke var en eneste anmeldelse af hende (i hvertfald ikke hvad jeg kunne finde) tænke jeg at billederne så meget meget autentisk ud - og fik jeg den kvinde som billederne gav udtryk for - ville jeg i første omgang være tilfreds :mrgreen:

Jeg skrev kort med hende go’ tid i forvejen (lidt frem og tilbage, prisliste service adresse osv) og endte et par timer senere med at forespørge på et bestemt tidspunkt (her til aften - ja jeg er næsten kun lige kommet “hjem”) hvor hun bekræftede, at det var “Ok” - der blev ikke spurgt ind til “how Long time You vant too stay” og alt det sædvanlige, hvilket var befriende.:mellow:

Jeg ankom som aftalt og blev taget godt imod, hun var i lækker out-fit og billederne passede, omend, der nok skulle ligges 5-7 år til (mindst) men det kunne jeg godt leve med.:rolleyes: 

Jeg glæde mig allerede til udsigten om at kunne røre de patter… der blev afregnet for 15min som jeg havde givet mig selv håndslag på, sådan skulle det være (ved første besøg) selv om hun ellers var sød og fræk nok og spillede op til “one hour”,,??? 

Hun var stadig super fræk (efter afregningen) og spillede godt op til mig, og der var ingen problemer med at blive stiv, selvom vi ikke engang var landet i sengen endnu,  (hvilket heller ikke er et must) jeg ville helst bare blive stående ved siden af sengen sammen med hende uden begrænsninger for at jeg kunne tage hende på patterne og ikke mindst hendes røv! :D som fyldte lige tilpas i landskabet.

Som sagt jeg var mere end rigelig stiv.. hun fik sat sig på sengekanten - stadig mig stående, fik puttet gummi på, herefter en dejlig bj og efterfølgende sex bagfra udover sengekanten - bemærk ingen glidecreme, min pik fandt let frem og ind i hulen som var tilpas stramt og velsmurt af naturens dejlige safter (går jeg udefra) :wub: og ja jeg følte at jeg kneppede hende som en rigtig mand og hun begyndte at tage fat i lagen med knuget hænder - som indikerede i hvertfald på mig at hun godt kunne lide det :x og ja det kunne jeg dælme også…og sådan (alt for hurtig) sluttede sexlegen :biggrin:

Om jeg kommer igen..? Er jeg ikke 100% på men det er mere en filosofi jeg har omkring mit egen eventyr - og intet med Linda at gøre, som jeg sagtens kan anbefalde et besøg, hun er sexet, fin service og humøret i top..!

Ha’ det godt drenge - nyd livet <3

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.