Hop til indhold
Jsd

Lækker oplevelse hos Tulle tæt på vejle

Recommended Posts

Guest knaldehunden

Tillykke med det :cool: hvem er Tulle og har hun en annonce et eller andet sted så vil det da bare være dejligt og informativt  :shock:

 

M.V.H Knaldehunden

Del dette indlæg


Link til indlæg

https://annoncelight.dk/annonce/97640/700-for-en-halv-time-med-det-hele-her-og-nu-21aarige-tulle-taet-paa-vejle-kom-og-faa-en-dejlig-varm-oplevelse-privat-hos-mig

 

Det er hende her, dybt useriøs, laver aftale der ikke holder, hun holder til i Hedensted. Før hed hun Lichette der også er hun dårligt anmeldt, og før det var det Lærke hun turnerede under bla. i Vejle.

 

Tror hun nyder at se mænd køre forgæves til de opgivne adresser, man får en ca. adresse opgivet, og når man så er fremme svarer hun ikke på tlf.

Del dette indlæg


Link til indlæg

sjovt den første annonce med tulle kommer samme dag som " jsd " har prøvet hende. tror næppe at Lærke er den samme person. hun gav ikke superfransk eller græsk. det gør lichette som faktisk har brugt den samme profil til at annoncere Tulle på AL.DK sjovt nok .)

 

Lichette du har ikke brug for folks accept fra dette forum for at køre en god virksomhed. SERVICE ER ALT I SERVICE BRANCHEN. lugter din mis, roder din lejlighed eller er du bare et dårligt skrald, så skal du nok lave noget andet end det her.. accepter du ikke forstår at servicere gentlemen som er villig til at betale for sex

Del dette indlæg


Link til indlæg

En forståelig annoncetekst kan hun heller ikke skrive:

 

700 for en halv time med det hele . her og nu ;).21årige tulle, tæt på vejle. kom og få en dejlig varm oplevelse:) privat hos mig - 1298 visning(er)

Oprettet 1 dag(e) siden d. 13. Januar kl. 11:03

 

~~Hos mig giver jeg, mig god tid til dig og sørge for at du får en rigtig intim oplevelse ud af dit besøg.

Hos mig tilbyder jeg et dejligt vådt blowjob, hvor jeg tager din pik helt til roden. Uden Gummi til 600.kr

Så tilbyder jeg en dejlig halv time med et blowjob og alm. sex til 1000.kr og sex er selvf. med gummi.

Hvis du vil ha mit dejlige stramme røvhul så er det 1200.kr og det er også med gummi.

Del dette indlæg


Link til indlæg

fik et BJ uden for 500 af hende bag en tankstation i vejle, hun var totalt gone på drugs, men det var pissefrækt og det tog da lige lidt tid at få hende frem til destinationen (måtte hente hende fra en lejlighed et sted i vejle selvom vi havde aftalt at mødes andetsteds...) 

Hun kan tage til roden langt ned i halsen, og sutter godt, men...... ved godt hvad de penge sku bruges til - stakkels pigebarn.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

fik et BJ uden for 500 af hende bag en tankstation i vejle, hun var totalt gone på drugs, men det var pissefrækt og det tog da lige lidt tid at få hende frem til destinationen (måtte hente hende fra en lejlighed et sted i vejle selvom vi havde aftalt at mødes andetsteds...) 

Hun kan tage til roden langt ned i halsen, og sutter godt, men...... ved godt hvad de penge sku bruges til - stakkels pigebarn.

 

og skulle de gå til mere narko? Men godt du fik et godt blowjob, vi andre har fået en lang næse når vi har lavet aftale med hende :angry:

Del dette indlæg


Link til indlæg

https://annoncelight.dk/annonce/97640/700-for-en-halv-time-med-det-hele-her-og-nu-21aarige-tulle-taet-paa-vejle-kom-og-faa-en-dejlig-varm-oplevelse-privat-hos-mig

 

Det er hende her, dybt useriøs, laver aftale der ikke holder, hun holder til i Hedensted. Før hed hun Lichette der også er hun dårligt anmeldt, og før det var det Lærke hun turnerede under bla. i Vejle.

 

Tror hun nyder at se mænd køre forgæves til de opgivne adresser, man får en ca. adresse opgivet, og når man så er fremme svarer hun ikke på tlf.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...