Hop til indhold

Recommended Posts

Hvis man er til de slanke, petite østeuropæiske drømmepiger, så er Zara et besøg værd :)

https://www.nympho.dk/n14518/4451/zara-petite-new-in-kbh/

Hun gav en super oplevelse. Virkede meget ny i rollen som GP. Så top lækker og så lækker en mis at slikke.

Store pikke skal dog holde lidt igen. Værd en gentleman og gå ikke helt i dybden. Hun er super stram.

Overalt super lækker. Jeg besøgte hende en af hendes første dage. Hendes kys er dog få og tantekys på munden.

Når hun sidder på alle fire og viser den fine pigenumse, så bliver man vildt tændt. 

Redigeret af Joey Joe Joe
Link tilføjet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mrbusiness skrev, for 22 minutter siden:

Nogen som helst GFE følelse?

Hun var kærlig og sød ved mig. Lod mig nyde hende. Nød meget at blive slikket og det var ægte.

Kommer nok an på hvad man forventer af en pige, der har sex flere gange på en dag. Jeg er fint tilfreds, hvis jeg får lov at nyde en ung pige og hun giver lidt igen. Jeg behøver ikke et skuepil, der skulle ligne en oplevelse med en rigtig kæreste der begærer eller sågar elsker en. Men en pige, der lader manden nyde hende og hun kan lide det, vil jeg tro du får. Det fik jeg.

Redigeret af Joey Joe Joe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Joey Joe Joe skrev, for 19 timer siden:

 Hendes kys er dog få og tantekys på munden.

Når du siger det.... så havde du vel heller ikke betalt ekstra for tungekys, vel?

Der står at hun tilbyder det i annoncen. Ved du hvad OWO og tungekys koster?

Godt nok et lækkert nips, ellers. :wub:

Og meget overkommelig pris må man sige, med forbehold for hvad ekstraydelserne koster.

Redigeret af Ebden_jj

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zarapetite skrev, for 7 timer siden:

Thank u very much for that beautiful words , glad to hear that . Kisses from Zara 

We like you very much babe. So sexy and so cute. So pretty.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Zara igen den anden dag. Hun leverer stadig en rigtig god oplevelse. Jeg tog bare 30 min uden ekstra.

Rigtig fin lejlighed med meget nem adgang. Hun er hurtig og god til at kommunikere på sms whatsapp, så døren blev hurtigt åbnet. Det er lige midt i København. Jeg vil anbefale.

https://nympho.dk/n14518/4451/zara-petite-gfe

Del dette indlæg


Link til indlæg

I met Zara for 45mins with owo. The location cannot get more central in CPH, fantastic view from a flat she shares with some other girl. Zara is super slim, really petit, and yes, tight as one can be. Pictures of her are very real, so you know what you get visually.

Unfotunately she had flu symptoms, sneezing and flushing her nose, and I think she could have taken a day off. She had to use phone translator to explain it was due to allergy to something she ate last night. Her English is not the best, so conversations were shallow, mostly me talking, not sure how much she actually understood.

After the shower we started standing by the mirror, hugging and touching each other to get me going, before going to bed. She started to blow without as agreed, nicely but quite shortly she stopped and tried to set the condom on. I asked her to wait and continue, to discover that we had a little misunderstanding regarding the ball licking service that she refused to provide although I thought it was agreed over wa chat the night before. It's on the service list on her Nympho profile, too. I didn't want to take that battle in the middle of the act, because I started to loose my mood for a moment, and so we continued to 69, then basic sex got delivered in couple of positions, and her tight squeeze got me eventually coming fast.

IMO, in a better day she's surely worth visiting, but this one did not count as my better experiences. The blame is on me, I didn't get the chemistry going, better luck next time. :razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...